Utangaç mısınız, utangaçlığı yenmek için ne yapmalıyız?

Utangaç mısınız, utangaçlığı yenmek için ne yapmalıyız?
Bazı insanlar var ki en ufak bir olay karşısında kızarır, elini kolunu nereye koyacağını bilemez hale gelir. Bazen bu hoş bir görüntü bile oluşturabilir. Ben utangaç mıyım? Hayır. Utanmaz mıyız? Ona da hayır 😀 Hadi bakalım pamuk eller klavyeye.

Utangaç mısınız, utangaçlığı yenmek için ne yapmalıyız?
Utangaç mısınız, utangaçlığı yenmek için ne yapmalıyız?
Cevapla