Testi yapın, sizin kişilik tipiniz ne çıkıyor bakalım 😄 ya da önceden yapan var mı? Ben infj çıktım 2 kez
https://www.16personalities.com/tr
https://www.16personalities.com/tr

Kişiliğim ISTP-A çıktı ama her çözüşümde farklı çıkacağına %500 eminim çünkü bu sitede daha önce daha farklı sonuçlarda aldım. INFJ hakkında bilgim var. En nadir kişilik tipi görünse de dönem şartlarına göre Türkiye'deki yeni nesilin çoğunun o kişilik tarafının baskın olduğunu düşünüyorum. Çoğu içe dönük ve yargılayıcı. Ama en bariz eksikleri ise empatiden bir haber olmaları. Bu kişilik testinde de empati ön ayaklı hiçbir soru yoktu.
Cevap
4Cevap
Önceden yapmalıyım entp çıktı tartışmacı şeytanın nihai avukatıymisim ve çok zekimisim öyle diyor site
Önceden yapmıştım işte

Önceden bu testi yapmıştım sonucunu unuttum.
Sanatçı olandan çıktıydı kodumu hatırlamıyorum
İnfp yıkık gariban
ISTP- T çıktı
Bende bu çıktı ENTJ-T 😊✌🏻
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?