Baskın Kişilik
Analitik Kişilik
Duygusal Kişilik
Sosyal Kişilik


Duygusal kişiliği mi kullananlar utansın...👏
Baskın Kişilik
Analitik Kişilik
Duygusal Kişilik
Sosyal Kişilik


Duygusal kişiliği mi kullananlar utansın...👏
Sinirli
Asi
Dengesiz
Erkeklerden nefret eden bir kişiliğe sahibim 🙄😒
Feministlik niye.
boş ver onu görmemiş gibi yap
Teşekkür ederim
Rica ederim 🌹😊
1-2-3 var sonuncu fazla değil seçici sosyalim ben.
Yani güzel
Cevap
12Cevap
Ben duygusalım ama yerine ve kişiye göre.. dürüstüm de
Çok güzel ✌️👏
Biraz deli
Biraz sinirli ( bayağı)
Enerjik
Komik
Merhametli
Birazdan bayağıya geçiş 😄
Evet öyle ani sinirlenmeler malûm 😂
Duygusal
Içine kapanık
Kalabalıktan nefret eden
Sadece sevdiklerini düşünür gibi gibi
Yok yok sende de 😄
Sosyal hariç hepsinden biraz ortaya karışık kuruyemiş gibi
Sonumuz gelmiş yine. Görünmüyordun 😄
Bende rahat rahat yaşatacağız diyordum 🤣
Yokluğun fark ediliyor mu🤣 bir gün yoktuk şimdi geri döndüm bensiz olmaz
Aynen aynen çok farkettim 😂
soru ve cevaplarımla ensenizdeyim🤣
Bekleriz 😂
Her zaman😂
Baskın hariç diğerlerinin hepsi mevcut
Ortaya karışık kişilik😃
Çoklu özellik yüklü desene 😂
Matrix gibi ne istiyorsun kung-fu
Yükleniyor😂
😂
Duygusal kişilik..
Yaa üzüyorlar bizi
maalesef öyle..
Analitik ve sosyal sentezi👍🏻
Çok güzel ✌️👏
Teşekkürler☺️☺️
Hepsinden bir tutam
Baharat gibi 😄
😄
At hırsızı
Ahaha 😄
Aşırı duygusalın ufff aşırı 😂
Hepimizin büyük sorunu 🤣
Pozitif duran ama her şeyi içine atan
Duygusal sende.
Analitik genel olarak
Güzel ✌️👏
Hafif bi aykırılık var bende 😄
Birazda olsun 😂
Duygusal hariç hepsinden biraz biraz
Karma demek.
Analitik ve duygusal kişilik karışık
Yöneticisin yani.
Bu soruyu sen cevapla 🤗🤗😂😂
Duygusal 🌹
Hemde sosyal.
Yardımcı oluyorsun sen herkese gibi
Çevrende 🤣
Vardır kesin 😄
Duygusal sosyal
Güzel ✌️👏
Ana olan sanırım
Çok düşüncelisin desene 😊
Nerde nankörlük var onu gördüm ajshs
Aynen bende 🤣
Yontunulması gereken bir odun kişiliğim var.
Yok ya olur mu
Analitik ve duygusal.
Duygusal bir çiçek
Çiçekler öyledir.
E hepsi 😂
Yakışır sana 🌹
Duygusal.
Güzel ✌️👏
Depresif, agresif..
Neden yaa üzdün şimdi.
şu an ki modum öyle ahahha
Neşeli görüyorum ben hep seni.
duygusal
Benim gibi. Seni de üzerler.
Yakışıklı kisilik
Güzelmiş 🤣
Yerine göre hepsi
Hepsi
Duygusalım ben
Ama her insanada yansitmam bunu özeldir bende
paranoyak
Analitik kişilik
Cesurrr
İyi tur hfdjhdd
Empat kisilik🥲
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar