Ofis Ortamı İnsan Ruhunu Öldürür Derler, Sizce Doğru mu Derler?

Ben de mesai saatlerine bağlı bir ofis çalışanıyım. Bu söze inanmakla kalmıyor, her fırsatta dile getiriyorum. Bütün yaşama sevincinizi yok eder bu işler.

Biraz evvel, hem çok sevdiğim, hatta geçenlerde yazdığım bencemde önerdiğim filmlerden olan "Walter Mitty'nin Gizli Yaşamı" filminin görselini thumbnail olarak görmem üzerine merak edip izlediğim bir video ile geldi aklıma bu soru.

Lanet olsun, şu an yine istifa etme isteği ile doldu içim.

Size de sormak istedim bu yüzden, dört duvar bir odada 8-17 ya da 9-18 çalışmak, insanın insani yanlarını öldürür mü? Ne düşünüyorsunuz bu pek bir sevimli (*) iş şekli hakkında?
Ofis Ortamı İnsan Ruhunu Öldürür Derler, Sizce Doğru mu Derler?
İstifa etmem halinde, ailemin potansiyel düşman olarak görmeye başlayacağı Barış Özcan'ın, ilgili videosunu da alta bırakıyorum. Hain insan, öyle güzel anlatmış ki, bir a4 bir de kalem olsa yakınlarımda herşey çok farklı olabilirdi.
#felfire

sevdim bu hashtag işini yahu :D
Ofis Ortamı İnsan Ruhunu Öldürür Derler, Sizce Doğru mu Derler?
Cevapla