Hastanın kalbine Zarar vermiş olabilir miyim hocalarıma durumu söylemeli miyim?

Tıp bitirdim İstanbul'da büyük bir hastanede staj yapıyorum Geçen cuma bir Kalp ameliyatına girdim bir şey yapmadım Sadece kalbi elime aldım kalp takıldıktan sonra birkaç damarın yırtıldığını ve patladığını gördük Bunun iki açıklaması var ya hastanın kalp damarları çok zayıftı ameliyatı Kaldıramadı Bir de Ameliyat sırasında benim tırnağım eldiveni yırtmış acaba kendime bilmeden kalbi çok sıkı tutup tırnağım kalp e Zarar vermiş olabilir mi hayır bu hatanın %100 benden olduğunu bilsem kesinlikle gözümü kırpmadan haber veririm ama yapmamış da olabilirim o yüzden durduk yere isimli de kaybetmek istemiyorum

Bugün tekrar ameliyat yapıldı hocam gerekli damarlarda düzeltmeleri yaptı hasta şimdilik iyi ama hala Bu sorunun nedenini bulamadık hasta iyi ama yarın bir gün yeniden rahatsızlanıp ölür diye korkuyorum bu saatten sonra hocamla konuşmalı mıyım bilemiyorum Siz ne önerirsiniz
Güncellemeler
+1 yıl
dediğim gibi emin değilim galiba o kadar sıkı tuttuğumuz sanmıyorum sonuçta bir insan organı ama tırnağımın eldiveni yapmış olduğunu görmek Beni huzursuz etti
Hastanın kalbine Zarar vermiş olabilir miyim hocalarıma durumu söylemeli miyim?
Cevapla