Aslinda konuşabilsem çok şeyler anlatmak isterdim de ben niye konuşamıyorum?

Konuşmayı bilsem çok şey anlatmak isterimde beceremiyorum yaw zeki olduğumu düşünüyorum fakat akıcı ve diksiyon yok haklı insanları savunmak istiyorum ama ilgi çekici konuşma tarzim yok dikkatleri üzerime çekebilecek konuşmam yok çok adaletliyim ama iki kelimeyi bir araya getirmekte zorlaniyorum zihinsel engelli falan değilim çok şükür ama ben niye konuşamıyorum yahu biri bunu bana anlatsın yeri geliyor kendimi ifade etmekte güçlük çekiyorum birisi birşey dediğinde savunamıyorum kendimi sebebi ne bunun yani kendimi insanlara anlatamayınca insanlar saf salak olduğumu düşünüyor üstüme çok geliyorlar o kadar sıkıldım ki bu olanlardan 😥
Aslinda konuşabilsem çok şeyler anlatmak isterdim de ben niye konuşamıyorum?
Cevapla