
Aşk, iş, para, ticaret, ev... Peki sen hayatın her alanın da en iyiyi ararken iyiyi de kaybettin?

Gerçekten iyi olan bir şeyin daha iyisini aradığım olmadı, önce elimdekini garantilerim. Bazen daha iyisini beklerken alamadığım elbiseler oldu o da minik bir şey bence 🙂
Cevap
2Cevap
Aç gözlü olmamak lazım, şükür etmek lazım. Düşündüm ama şu an aklıma birvşey gelmedi! Azla yetinebilen bir insanım çok şükür 🙏🏼
Pirince giderken evdeki Bulgurdan oldugum çok olmuştur.
En iyisini aramadım.
Elimdekilerin kıymetini bilmeye çalıştım.
O biraz sınır aç gözlü olmamak gerek ama iyi olanın arayışı devam etmeli.
Elindekiyle mutlu olmaya çalışanlardanım.
Olmadı
iş hayatında bunu yaşadım.
Olmadi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?