Çok tuhaf bi sorunum var ve gerçekten nasıl çözeceğim bilmiyorum yardım eder misiniz?

Arkadaşlar merhaba. Öncelikle rica ederim önyargılı olarak veya alaya alarak sorumu cevaplamayın.
Sorudan da anlaşılacağı gibi gerçekten farklı bi durum içindeyim. Ben çevremdeki insanlardan çok kolay etkileniyorum. Istisnasız herkesten etkileniyorum. Annem, babam, kardeşim, arkadaşlarım, kız arkadaşım... Hipnoz olmuş gibiyim. Herkesin dediğini yapıyorum. Bilmiyorum insanlar kırılmasın diye mi yapıyorum ama söylenen şeyi yaptıktan sonra ise pişman oluyorum ve üzüntüm öfkem yanıma kar kalıyor. 3 4 senedir bu durumdayım. Bu durumun farkındayım ama değiştiremedim. Bu neden olur? Ne yapmam lazım bana yardımcı olur musunuz? Artık gırtlağıma kadar geldi. Kendim gibi hissetmiyorum. Sanki dışardan kendime bakıyorum. Bunalım yaşıyorum.
Sağolun...
Çok tuhaf bi sorunum var ve gerçekten nasıl çözeceğim bilmiyorum yardım eder misiniz?
Cevapla