Arkadaşlar merhaba. Öncelikle rica ederim önyargılı olarak veya alaya alarak sorumu cevaplamayın.
Sorudan da anlaşılacağı gibi gerçekten farklı bi durum içindeyim. Ben çevremdeki insanlardan çok kolay etkileniyorum. Istisnasız herkesten etkileniyorum. Annem, babam, kardeşim, arkadaşlarım, kız arkadaşım... Hipnoz olmuş gibiyim. Herkesin dediğini yapıyorum. Bilmiyorum insanlar kırılmasın diye mi yapıyorum ama söylenen şeyi yaptıktan sonra ise pişman oluyorum ve üzüntüm öfkem yanıma kar kalıyor. 3 4 senedir bu durumdayım. Bu durumun farkındayım ama değiştiremedim. Bu neden olur? Ne yapmam lazım bana yardımcı olur musunuz? Artık gırtlağıma kadar geldi. Kendim gibi hissetmiyorum. Sanki dışardan kendime bakıyorum. Bunalım yaşıyorum.
Sağolun...
Sorudan da anlaşılacağı gibi gerçekten farklı bi durum içindeyim. Ben çevremdeki insanlardan çok kolay etkileniyorum. Istisnasız herkesten etkileniyorum. Annem, babam, kardeşim, arkadaşlarım, kız arkadaşım... Hipnoz olmuş gibiyim. Herkesin dediğini yapıyorum. Bilmiyorum insanlar kırılmasın diye mi yapıyorum ama söylenen şeyi yaptıktan sonra ise pişman oluyorum ve üzüntüm öfkem yanıma kar kalıyor. 3 4 senedir bu durumdayım. Bu durumun farkındayım ama değiştiremedim. Bu neden olur? Ne yapmam lazım bana yardımcı olur musunuz? Artık gırtlağıma kadar geldi. Kendim gibi hissetmiyorum. Sanki dışardan kendime bakıyorum. Bunalım yaşıyorum.
Sağolun...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer