Ele vermese de kendini anlıyorum :) çok kısa sürede peki ya sizler?


Ele veriyorlar kendini. Saklayamıyorlar çok fazla. İnsan zaten anlıyor ister istemez. Bir insan gereğinden fazla karşısındaki insana övüp iltifat ediyorsa, çok fazla tanımamışken o insan zaten samimi biri değildir.
İsteyerek yapılmayan her davranış her insanın gözüne batar. Hal, hareket ve davranışlardan kolayca anlaşılabileceği gibi hem kişiye hem de başkalarına karşı konuşma üslubu da hemen ele verir.
5 dakika falan sürüyor. Genelde bu tip insanların kalıplaşmış cümleleri var. Sohbet sırasında birkaç soru sormam yeterli ya da ondan birkaç soru sormam.
Cevap
33Cevap
Beş dakikada kendisini ele veriyor, konuşmaları olsun mimikleri olsun...
Uzmanlık alanım..
Bu insanlar bencil olur, buram buram değersiz kokarlar.. o insanlara gerçekten üzülüyorum.
Çünkü onları gerçek manada seven birini görmedim
umursadığım insanı gözlemlerim ve sözleri ile davranışları aynı yönde mi diye bakarım.. değilse samimiyetsizdir.
Valla bilmiyorum, pek anlayamıyorum... Genelde insanlara güveniyorum ve inanıyorum... Belki de, çok safım...
Bir kaç kelime konuştuktan sonra. Ve anında sogurum
Fark ederim muhtemelen ama benim de bazen yapmacık davrandığım olur çünkü bazen gerekir.
5 dk yetiyor. Hemen kendilerini belli ediyorlar zaten
Az konuşturuyorum o mallar kendini ele veriyo zaten
10 dakika sürmüyor ve o 10 dakikaya üzülüp yol veriyorum
Konuşması değişik olan ve seçtiklerime göre kısa sürede.
Bende bazı kişiler hariç tanımadığıma samimiyetsizim elimde değil ama
sanki onlar öyle siz çok gerçekcisiniz aw herkes aynı yapmacık daha babanızla annenizle konuşurken doğal değilsiniz
Ses tonu, vurgusu, konuşma üslubundan bile anlarım.
İnsanlar artık bana kitap gibi geliyor. Hepsini okuyabiliyorum
Hemen anlaşılıyor. Yüz yüze ilk muhabbette belli ediyor kendini.
Bazen beş dakika, bazen bir gün bazen de bir hafta.. Bazıları çok güzel kamufle ediyor.
Herkesle iyi geçinen samimi olan kişi bana göre samimiyetsizdir yalaka tiplerdir
iki üç sohbet edeyim ve diğer insanlarla da sohbetini göreyim anlarım
anında belli ediyorlar kendilerini.. Ya da benim gibiler fazla zeki..
Bu ozellik Kyk kiz yurdunda 4 yil yasayinca yeni sürümde otomatik ekleniyor😅
Merhaba. :)
Anında kendini belli ediyor zaten. :)
Çok uzun sürmüyor. Kişilik analizinde iyiyimdir.
Ben genelde ilk görüşte insanı iyi analiz eden biriyimdir. Ona göre arkadaşlıklar kurarım.
2 Dakkalık Konuşmada Belli Ediyor Yüz İfadesi Ve Mimikleride Ne Olduğunu Anlatıyor Zaten
Bazen 5 dakika bazen ömür boyu sürüyor. Onlar da bizi mahvedenler değil mi zaten? 😄
karşındaki kişinin karakterine göre kimine 5 saniye, kimine 5 gün, kimine 5 ay.
Beden hareketlerinden çok rahat çözebiliyorum :) ağız konuşmasa da beden kendini ele verir her zaman :)
Salağa yatıyorum sonra fişini çekiyorum ben
Anında ayırt ederim yalan yok
Kazık yiyene kadar edemiyorum
Baktımmı şıp diye anlayıveriyorum
Hemen belli ediyorlar kendilerini uzun sürmüyor
Gözünden anlarım sahteyi
5 dakika 10 saniye içerisinde
Bana herkes samimiyetsiz geliyor nedense
Tek bir görüşme yeterli oluyor
salağım ben kazığını yemeden anlamıyorum
İstersem ayırt ederim, ilgilenmiyorum.
Bir kaç kez muhabbet ettinmi annıyorsun zaten sonra merhaba merhaba😅
Yüz yüze çok çabuk sürede
5 dakika
Çok uzun sürmüyor kendini belli etmeleri..
Tam tamına anlamak için 1 ay
Bi çay içimliği
Jest ve mimiklerine bakmam yeterli
10 saniye yeterli
Bana herkes yapmacık geliyo :d
Kesmeyiniz
3 dakikada
1 saniyede anlıyorum.
5 dakika falan
görür görmez anlarim
On dk da cozerim
Gözünden tanırım
2-3 günde
Görür görmez, anında.
Anında ayırt ederim.
Hızlıca çözüyorum
Yaklaşık 4 günde
5 dakikada valla :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?