Merhabalar. Yurt dışında okuyorum ve eğitim sistemi gayet iyi ama buna rağmen okulu çok fazla takıyorum kafaya.
Kendimi sevmiyorum kiloluyum güzel değilim başarısızım bunu her konuda kanıtlamışımdır. Sosyal değilim bu yüzden ve arkadaşım da yok ama beni üzen şey bu değil. Beni üzen şey okulum ve orda ortaya çıkan berbat ötesi notlarım. Nerdeyse sınıfta kalıyorum.
Nedenini bilmiyorum ama gerçekten o kadar çok stres oluyorum ki küçücük şeylerden. Sınav olsun ya da sunum. Özellikle sunumlar yüzünden her gece hüngür hüngür ağlarım.
Psikoloğa da gittim ama işe yaramadı, psikiyatrist çok yeniydi henüz umarım tek nedeni budur. Bir yıl gitmiştim oraya. Şu an öyle bakınıyorum başka psikologlar için ama pandemiden dolayı zaten şu an pek rahat gidip gelemem oraya.
Okul beni inanılmaz derecede çok sıkıntıya sokuyor, ergenlik döneminde olur böyle şeyler diyebilirsiniz ben de öyle diyorum ama öyleyse de fark etmiyor çünkü artık sadece böyle hissetmek istemiyorum. Beni olmaması gereken derecede fazla etkiliyor bu durum.
Bu dönemden geçmiş olan biri ya da başkası lütfen ne yapmam gerektiğini söyleyebilir mi. Daha geçen matematik sınavında dondum kaldım nerdeyse boş kağıt bıraktım korkudan.
Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.
Kendimi sevmiyorum kiloluyum güzel değilim başarısızım bunu her konuda kanıtlamışımdır. Sosyal değilim bu yüzden ve arkadaşım da yok ama beni üzen şey bu değil. Beni üzen şey okulum ve orda ortaya çıkan berbat ötesi notlarım. Nerdeyse sınıfta kalıyorum.
Nedenini bilmiyorum ama gerçekten o kadar çok stres oluyorum ki küçücük şeylerden. Sınav olsun ya da sunum. Özellikle sunumlar yüzünden her gece hüngür hüngür ağlarım.
Psikoloğa da gittim ama işe yaramadı, psikiyatrist çok yeniydi henüz umarım tek nedeni budur. Bir yıl gitmiştim oraya. Şu an öyle bakınıyorum başka psikologlar için ama pandemiden dolayı zaten şu an pek rahat gidip gelemem oraya.
Okul beni inanılmaz derecede çok sıkıntıya sokuyor, ergenlik döneminde olur böyle şeyler diyebilirsiniz ben de öyle diyorum ama öyleyse de fark etmiyor çünkü artık sadece böyle hissetmek istemiyorum. Beni olmaması gereken derecede fazla etkiliyor bu durum.
Bu dönemden geçmiş olan biri ya da başkası lütfen ne yapmam gerektiğini söyleyebilir mi. Daha geçen matematik sınavında dondum kaldım nerdeyse boş kağıt bıraktım korkudan.
Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Merhaba,
Her şeyi kafaya takmak nasıl çözülür?
Hayatın yoğun temposu içinde birçok uyarana maruz kalırız. Tüm bu uyaranlar birçok farklı duygu ve düşüncenin ortaya çıkmasına yol açmaktadır. Deneyimlerimiz kendimize ilişkin olumsuz düşünceler geliştirmemize, günlük hayatta işlevselliğimizin düşmesine ve hissettiğimiz olumsuz duygulardan kurtulamamamıza neden olabilir. Fakat bu duygu ve davranışlar her zaman aynı yoğunlukta ve şiddette olmaz. Bu yüzden zaman zaman üstesinden gelemeyebiliriz.
Ergenlik döneminde duygusal değişimler şiddetli olabilmektedir. Bu belirtiler ergenlik döneminin içinde yer almaktadır fakat her birey bu belirtileri farklı şekilde deneyimlemektedir. Bu farklılıkları başlıca çocukluk yaşantıları, genetik özellikler ve güncel yaşam deneyimleri oluşturmaktadır.
Daha önce aldığınız uzman desteğinden memnun kalmamanızın terapistin çalışma alanlarının farklı olması, terapistin yetkinliğinin yeterli olmaması, terapist ve danışan uyumu gibi birçok nedeni olabilir. Bu noktada sürecin sizi daha fazla yormaması adına başka bir uzmana danışmanızı öneririm.