İyi bir gözlemci olmak insana neler kazandırır?

Selam sevgili KS dostları! İyi bir gözlemci olmak, kişinin girdiği ortamlarda kendisini ifade etmeye başlamadan önce, ortamı ve kişileri analiz etmesi ve buna uygun davranış biçimleri geliştirmesidir. Ben iyi bir gözlemci olmaya çok önem veriyorum ve şimdiye kadar bunun bir çok getirisini gördüm. Peki ya siz bu konuda neler söylersiniz? Yorumlarda buluşalım..
Komutan Logar! Bir cisim yaklaşıyor efendim. 😅😂
Komutan Logar! Bir cisim yaklaşıyor efendim. 😅😂
Siz iyi bir gözlemci misiniz?
Siz iyi bir gözlemci misiniz?
İyi bir gözlemci olmak insana neler kazandırır?
Cevapla