Psikolojik olarak kötü bir dönemden geçiyorum hiç iyi değilim her yolu denedim kendim için ne yapabilirim?

İyi değilim özellikle son 3 senedir asla toparlayamıyorum. Herşeyi yaptım sürekli aklımı oyaladım ama bir türlü aklımdaki sorulardan düşüncelerden kurtulamadım. İçten içe birşeyler beni tüketiyor ve öldürüyor gibi hissediyorum.
Sinir patlamaları yaşıyorum duygularımın kontrolünü kaybettim. Bir anda deliriyorum gözüm dönüyor. Ağlayamıyorum. Okuyorum çalışıyorum arkadaşlarımla vakit geçiriyorum ama geçmiyor. Ne kadar yorulsam da yaşadıklarımın ağırlığı altında her gün daha çok eziliyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Problemin bir çözümü yok sadece var ben çocukluğumla barışamıypru.
Güncellemeler
+1 yıl
Sebep ben ve çocukluğum. Ben birşeyleri yok saydıkça görmezden geldikçe dahs ds gözüme gözüme sokuluyor. Uykumds bile huzuru bulamıyorum
Psikolojik olarak kötü bir dönemden geçiyorum hiç iyi değilim her yolu denedim kendim için ne yapabilirim?
Cevapla