Hayatı ciddiye alamıyorum. Gamsız olmak kötü mü?

Hiçbir şeye üzülmüyorum sevinemiyorum hiçbir amaç uğruna calisamiyorum en fazla ölürüm kafasında yaşıyorum biliyorum sonum çok kötü ama bir şey yapamıyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar herkes güzel şeyler yazmış fakat üzülmemek şaşırmamak da o kadar kötü ki, gereksiz şeylere üzmüyorsun kendini bu iyi bi şey ancak çok ciddi konuları mesela üni sınavına giricem ciddiye alamamak o kadar kötü ki. Boş yaşıyorsun kısaca. Hissizlik kötü bi şey bi manada
Hayatı ciddiye alamıyorum. Gamsız olmak kötü mü?
Cevapla