Kişilik & Karakter Okyanus ve Karanlığı düşününce aklınıza ne geliyor? SabriiAbiii Takip Et Xper 7 Yaş: 25 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor ikisinide ayrı ayrı açıklayın tek kelimede olsa. Sonra söylicem ne demek olduğunu Güncellemeler+1 yıl okyanusu düşününce aklınıza gelen şey sevgiyi nasıl anladığınız, karanlık ise ölümü nasıl anladığınızı gösteriyor Okyanus ve Karanlığı düşününce aklınıza ne geliyor? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
dervisan Takip Et Guru Yaş: 34 +1 yıl Yalnızlık ürperti boğulmak savunmasızlık hareketsizlik tehlike Nanayı yemişim galiba. gidip akıl hastanesinde yatayım biraz 0 2 Yorumla SabriiAbiii +1 yıl okyanusu düşününce aklınıza gelen şey sevgiyi nasıl anladığınız, karanlık ise ölümü nasıl anladığınızı gösteriyor Yorumla dervisan +1 yıl Karışımının yaptığı çağrışımlardı bunlar Yorumla
morvioletta Takip Et Xper 6 Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Okyanus düşününce boğulma hissi sonsuzluk geliyor Karanlık ise korku ve nefes alamamak 0 0 Yorumla
SoyleBenDinliyorum Takip Et Xper 7 Yaş: 32 , eic 99% +1 yıl Okyanusu görmedim hiç. Ama deniz ve karanlık olsa mesela yıldızlar gelir ilk aklıma. 0 0 Yorumla
35tiger35 Takip Et Xper 6 Yaş: 36 , eic 100% +1 yıl Okyanus heyecan özgürlük ve tutkuKaranlık umutsuzluk 0 0 Yorumla
Salazars Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Okyanus deyince şu aralar Godzilla aklıma geliyorKaranlık deyincede aot geliyor fjcndnxndbbdnd 0 0 Yorumla
Jokeface_ Takip Et Guru Yaş: 87 , eic 97% +1 yıl sibernetik güç artırıcıları 0 2 Yorumla SabriiAbiii +1 yıl sözlük açtırdın be reyiz Yorumla Jokeface_ +1 yıl ehehhehe :d Yorumla
minikhırçınkedi Takip Et Master Yaş: 35 , eic 40% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3,4b cevap paylaştı. Derinlik & Sonsuzluk 0 0 Yorumla
AçarakŞah Takip Et Master Yaş: 29 , eic 80% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3,9b cevap paylaştı. Çapa 0 7 Yorumla SabriiAbiii +1 yıl bi söyle bak çok güzel sonucujhdjhdj Yorumla AçarakŞah +1 yıl İşte çapa dedim ya shfkadgjhk Yorumla SabriiAbiii +1 yıl o ne yav ikisi içinde ayrı tek kelime söylee hdjdhgjhdg Yorumla AçarakŞah +1 yıl Ya çapa şu gemilerin attığı yok mu allam google'a yaz işte neyse bak şimdi. Karanlık için yıldız diyeyim. Okyanus için hiçlik diyeyim. Yorumla SabriiAbiii +1 yıl haaa doru çapa hfjfdhjd pardon başka bişey düşündüm de bian okyanusu düşününce aklınıza gelen şey sevgiyi nasıl anladığınız, karanlık ise ölümü nasıl anladığınızı gösteriyor Yorumla AçarakŞah +1 yıl Lan ölüm benim için kurtuluş mu yoksa? Yorumla SabriiAbiii +1 yıl psikopatlar böyle diyor bilemedim 😳😳😦 Yorumla
Rascoln36 Takip Et Master Yaş: 27 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 26,4b cevap paylaştı. Gizmliği geldi 0 5 Yorumla Rascoln36 +1 yıl Gizemliği Yorumla SabriiAbiii +1 yıl günceli okudunmu hjdhjd Yorumla Rascoln36 +1 yıl Bana ne çıktı peki Yorumla SabriiAbiii +1 yıl işte ikisi içinde aynı şeyi düşünüyosan sana göre aşk ölüm gibi aynı duygular ve gizemli buluyorsuun Yorumla SabriiAbiii +1 yıl aşk değil sevgi prdnn jhjfh Yorumla
Nükleerteori Takip Et Mentor Yaş: 32 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 26,3b cevap paylaştı. Korku geliyor 0 0 Yorumla
thescorpion Takip Et Master Yaş: 40 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3,1b cevap paylaştı. mariana çukuru :) 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Yalnızlık ürperti boğulmak savunmasızlık hareketsizlik tehlike
Nanayı yemişim galiba. gidip akıl hastanesinde yatayım biraz
okyanusu düşününce aklınıza gelen şey sevgiyi nasıl anladığınız, karanlık ise ölümü nasıl anladığınızı gösteriyor
Karışımının yaptığı çağrışımlardı bunlar
Okyanus düşününce boğulma hissi sonsuzluk geliyor
Karanlık ise korku ve nefes alamamak
Okyanusu görmedim hiç. Ama deniz ve karanlık olsa mesela yıldızlar gelir ilk aklıma.
Okyanus heyecan özgürlük ve tutku
Karanlık umutsuzluk
Okyanus deyince şu aralar Godzilla aklıma geliyor
Karanlık deyincede aot geliyor fjcndnxndbbdnd
sibernetik güç artırıcıları
sözlük açtırdın be reyiz
ehehhehe :d
Derinlik & Sonsuzluk
Çapa
bi söyle bak çok güzel sonucujhdjhdj
İşte çapa dedim ya shfkadgjhk
o ne yav ikisi içinde ayrı tek kelime söylee hdjdhgjhdg
Ya çapa şu gemilerin attığı yok mu allam google'a yaz işte neyse bak şimdi. Karanlık için yıldız diyeyim. Okyanus için hiçlik diyeyim.
haaa doru çapa hfjfdhjd pardon başka bişey düşündüm de bian
okyanusu düşününce aklınıza gelen şey sevgiyi nasıl anladığınız, karanlık ise ölümü nasıl anladığınızı gösteriyor
Lan ölüm benim için kurtuluş mu yoksa?
psikopatlar böyle diyor bilemedim 😳😳😦
Temkinli olmak
Gizmliği geldi
Gizemliği
günceli okudunmu hjdhjd
Bana ne çıktı peki
işte ikisi içinde aynı şeyi düşünüyosan sana göre aşk ölüm gibi aynı duygular ve gizemli buluyorsuun
aşk değil sevgi prdnn jhjfh
Korku geliyor
mariana çukuru :)
Karayip korsanları