

kimse kolay kolay zayıf görünmek istemez, ama bazı durumlarda gerekli olduğunu düşünmüyorum.


Çok kritik durumlar;
- Sağını solunu bilmediğin, tam tanımadığın bir yetkili ya da yöneticinin o durumda ne yapacağı belirsiz olduğunda...
- Bakmakla yükümlü olduğun bir ailen ve çocukların varsa haklı olduğun bir mevzu da baktın herkes üstüne geliyor ve yöneticilerin geneli senin savını değil de bir başkasının savını uygun görüyorsa savunmasız görünmek gerek..
pek zayıf görünen bir adam değilim hiç olmadım..
ancak sevdiğim kadının yanında belki güçsüz görünürüm oda şefkatine ihtiyacım vardır..
onun şefkati benim karım olacaktır :)
diye düşündüm bir an
Cevap
11Cevap
Bir halt yemişimdir, işi kıvıramıyorumdur işte o zaman son planı devreye sokarım. Bırak zayıf görünmeyi vicdan azabı çektiririm.
mantıklı
@OurangMedan 😂😂😂😂 senden korkulur
Strateji gerektiren durumlarda zayıf görünmek kardır bence. Mesela bir savaş ortamında ya da spor müsameresinde. Elbette güçlü görünmek rakibin moralini bozar ama bazı durumlarda taktik olarak zayıfmış gibi görünüp aniden atağa kalkmak her şeyi kazandırır insana. Misal ''Malazgirt Zaferi''. Alparslan ve ordusu zayıfmış gibi sürekli geri çekiliyor ve düşman iyice arkalarından geliyor. Tam ortaya geldiklerinde ise çevrelerden saklanan askerler çıkıyor ve turan taktiği ile düşmanı çevreliyor ve savaş kazanılıyor.
Ben bunu savaş için örnek verdim ama günlük hayatta da bazı durumlarda sessiz ve savunmasız kalmak karşı taraf ta merak uyandırır ve karşı tarafın içi içini yiyebilir. Yani aslında çok stratejik bir yöntem nerden bakarsan.
Her zaman güçlü görünmek zorunda olmadığını bilerek, kendini rahat bırakmak kârdır. Ağlamak istediğinde ağlamalı, mutsuz hissettiğinde yansıtmalı, hayalkırıklığı yaşadığında konuşmalı insan.
İhtiyaç duyduğunda yardım istemek en büyük güçtür aslında.
Kavanoz veya pet şişe kapaklarını açamayıp, marketlerde raflara uzanamazmış gibi yapıp yakışıklı kaslı ve uzun erkeklerin yardımımıza koşması kardır. 😏
Susmak , Zayıf ya da savunmasız görünmek mıdır bilmiyorum ama bazen susarsın, susman gerekir. Konuşmak ağır gelir insana. Hele de karşında seni anlayamayacak bir insan varsa. Belki o zaman.
Bazen de taktiksel susman gerekir. Keskin sirke küpüne zarar deyip bosvermen gerekir. Zayıflığından mücadele etmediğini sananlar olabilir. Ama aslında ona 5 zarar versen kendin 3 zarar görmemek içindir suskunluğun.
zayıf ve savunmasız bir anı karsı tarafa erkek/kadın farketmeksizin koz olarak verdiğimizde aslında bize karsı nasıl bir düşman/dost olacagını anlamamızı sağlar. , düşmanlar insanların acıklarından beslenir ki hamle yapmaları kolay olsun. bu yüzden bu acığı varmış gibi veririm ki insanları tanıyayım beni vuruyorlar mı yoksa o acıgı kapatıyorlar mı ;)👌👍
müşteri yapılan iskonto sonrası , fiyatta mütaala saglanmadıgında magduru para yok işler donmuyo gıbı zayıf hallerı one cıkartmayı severım tam hedefi verır :)
Zayıf ve güçsüz görünmek sana birşeyler kazandıracaksa, öyle görünmekte sorun yok. Sonuçta sen kendini biliyorsundur, güçlüsündür
Siddetli kavga olunca ne kasar sesini cikarmazsan sen haksiz olsan bile hakli konuma gelirsin
Bazı durum falan yok her daim güçlü ve acımasız olucaksın.
Ejderha gibi adam zayıf görünür mü yaaaaaa? Çok olsa ateşlerde yakarım :)
Salağa yatmak diyoruz biz buna ☺️ üç maymunu oynayanlar çok
Tıcaret hayatında veya maaslı calısıyorsan her zaman ıse yarar
Savunmasız görünmrk yağmurdur
Polis yolda cevirmede alkol kontrolu yaparken :)
Sadece ve sadece secde ederken...
adamsın
Pişmanlik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?