Bende böyle oluyo. En buyuk zaafim gururum. Sanki ondan taviz verirsem butun gücümü kaybetmiş hissediyorum ve elimde degil aşamiyorum. var mı belli etmekten cekindiginiz zaaflariniz?
Zaaflarınızı belli etmek güçsüz hissettirir mi sizi?
güçsüz hissettiren tek şey kalbimin derinine inip her karanlık sırrımı bilen ve adına aşk denen şeydir..çok tehlikeli, eğer aksi biriyse bunu tamamen kullanabilir bu yüzden ne sırlarımı ne de zaaflarımı söylüyorum
zaaflarından vuruyor seni insanlar bunu belli ettiğin an kaybettin işte kullanılmaya açık oluyorsun.. o yüzden zaaflarımı gizliyorum ben açık etmedim hiç