
Hiç bir zaman ciddiye alınmadım evde en küçük olduğum için bi köşeye atıldım kendi kendime yaşadım ne okulumla ne başka bişeyimle ilgilenildi hep küçük değersiz görüldüm (ailem tarafından) çocukken de çok çekingendenim kendimi okadar gereksiz hissediyorum ki sanki herkes yaşıyor ama ben öylesine biriyim gibi.. İlkokulumda öğretmenlerim de çok onurumu kırdılar benim kendime güvenim asla gelmedi. Tanıştığım, beni tanıyan insanlar konuşma tarzımdan kişiliğimden vb. zeki biri olduğumu söylerler ama ben kendimi çok aptal hissediyorum. Hep özgürdüm maddi durumumuz, hayatım okulumdakilerden çok daha iyiydi hatta ama ben sebepsizce onların hayatını kıskandırdım çocukluğumdan beri mutsuz oldum, onların çok mutlu olduğunu düşünürdüm. Hiçbir şey yapmaya hevesim yok hiçbir şeye cesaretim yok asla risk alamıyorum her şeyi garantiye alma çabasındayım yks sınavıma çalışmam gerek ama asla başarıcamı hissetmediğim için çalışma isteğim gelmiyor psikoloğa gitmeli miyim onu bile bilmiyorum sanki dünyanın en gereksiz insanı olarak doğmuşum inanın ki ilgi toplamak için yazmıyorum ne yapmam gerektiğini ne yapacağımı hiç bilmiyorum çok stresliyim annem sürekli oyun oynadığım için ona yardım etmediğim için beni aşağılıyor benim tembelliğimi beceriksizliğimi oğlan çocuklarına benzetiyor zamanında bu halime yardımcı bile olmaya çalıştı düzelmiyor çok tembelim hayatım kayıyor yardım edin lütfen.(çok saçma anlatmışım kusura bakmayın anlamaya çalışın)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer