Lütfen bakın çok sinirliyim ve istemeden kusuma zarar verdim?

Arkadaşlar neolur bir bakın...
Kendimi hiç iyi hisettmiyorum. ailem psikolojimi bozdu. Hiç anlaşamıyoruz ve köpeğimiz var şiddet uyguluyor abim.. ben çok üzülüyorum cidden hayvan sevgisi aşırı var bende ve tanımadığım insan ölse bile oturur ağlarım her insana ağlarım çok merhametliyim ve evdekilerin kalbi çok pis ve bende onlara benziyorum yavas yavaş... Bu aralar aşırı sinirliyim en ufak sese tahamulum yok.. kuşum var benim 1 buçuk yaşında herseyi söylüyor beni çok seviyor bende onu kuş değil sanki benim için... hep kafesi açıktır onu kapatmayi hiç sevmem kendim daralirim o cafesteyken ama kuşum kızan da ve çok sinirli.. çok bağırıyor bende en ufak sese artık dayanamıyorum bugün istemeden canını yaktım kafese girmiyor diye ve kendime geldigim de dudağım kesilmiş. öyle bir sıkmışım ki sinirden kendimi çok aşırı sinirli hissediyorum kusumu salona koyuyorum oradan bile nasıl bağırıyor ben artık dayanamıyorum.. ben çok iyi bir insandım bana neoldu :( sinirden gözüm dönüyor :( ama disardsyken sakinim
Lütfen bakın çok sinirliyim ve istemeden kusuma zarar verdim?
Cevapla