Kişilik & Karakter konusunda 11,8b cevap paylaştı.
Eğer biri tarafından kırıldıysam, işte o zaman güçsüz hissediyorum kendimi. Zoruma gidiyor. Eğer ki değer verdiğim ve önemsediğim biri ise çok daha üzülüyorum. Savunmasız hissediyorum kendimi. Ama değmediğini anladığım an toparlıyorum kendimi. Daha güçlü oluyorum sanki.
Hissetmek isterim hayat şartları ve aldığım eğitimler yüzünden hayatımda hiç duygularımla karar vermedim onları hiç duymadım ama geceleri yatarken uykuya dalmadan iki dakika kadar ağlarım neden olduğunu bilmiyorum sabah uyandığımda gece boyu ağladığımı fark ederim haftada 3 gün olur.
Nice olaylardan sonra böyle bir şeyi kabullenmedim. Kendimi güçsüz hissetmeye fırsat vermeden yeniden küllerimden doğuyorum. Çünkü bu gücü kaybedip 1 kere düşersem birdaha eskisi gibi olamayacağımı bildiğimden ayakta kalmak için elimden geldiğince mücadele ediyorum.
Elbette ki oluyor. Özellikle manipülasyona uğradığımda. Sıklıkla karşılaştığım bir durum ama bunun da zamanla aşılabilir olduğunu düşünüyorum. Hatanın gerçekten kendimde olmadığını anladığım zaman tamamem yok olmasa da zihnimi eskisi kadar meşgul etmiyor artık.
sırtımdaki eğri kemik azınca kendimi çok zayıf hissediyorum reg lin 5katı bi ağrı gelior vucudada yayılıyor kendimi aciz hissediyorum onun dışında böyle bi durum yok
Zor duruma düştüğüm anlar oluyor ama hiçbir zaman şartlar ne olursa olsun pes etmiyorum sağlık dışında herşeyin çözümü olduğunu düşünüp onu arıyorum ve sonunda mutlaka bir yolunu bulurum.
Oluyor. Yaşadığım şeylere katlanabiliyor olmam benim güçlü özelliğim. Ama bütün bunlara katlanmak yerine bunları hafızamdan silemiyor olmam da güçsüz yanım