Şöyle merdivenimi iyice otuza dayamişken birde sizlere sorayım dedim, kendi Hayatınızdan yola çıkarak veya gözlemlediğiniz Hayatlarda bakarak.. Insanlar yaşlandikca Hayatında neler değişir, azalır veya çoğalır?😄Yaşlandikca kendimizde bedenimizde kişiligimizde... çevremizde olan zaruri veya tercih edilen kişilerde.. Hayatin akışı ve rutinlerinde.. düşünceler ve hislerde.. .. Hayatımızda oluşan değişimler bir gereksinim mıdır, kötü ve birer kayıp mıdır yoksa aksine olgunluk, Hayatin bize verdiği mahsüleri mıdır sizce? 😊Hayatınızda değişkenlik gösteren şeyler hep başkaları mıdır, siz eski siz'misiniz? Yaş aldıkça İnsanın Hayatında neler değişir, azalır veya çoğalır sizce KS Canlar?
#lumos01 #kedikafalilumos #catwomen
Yaş aldıkça İnsanın Hayatında neler değişir, azalır veya çoğalır KS Canlar, örneklendirebilir misiniz?
Sorunun tamamını okumadım ama şunu söyleyebilirim kişinin önem verdiği şeyler akarsu misali sürekli değişiyor hiç aynı kalmıyor Yeri geliyor kendine şaşırıyorsun Ben bunu yapar mıydım diyorsun. Zaman, olaylar insanı öyle değiştiriyor ki 7'n de olduğun insandan bambaşka bir insan oluyorsun değil 70, daha 30'unda...
Kişilik & Karakter konusunda 19,5b cevap paylaştı.
Yaş aldıkça yaşamım değişti. Hareketlilik yerine huzurlu bir hayat daha güzel göründü. Yaş aldıkça dünyaya bakışım değişti, kalmaya değil gitmeye geldiğimi anladım. Yaş aldıkça mutluluk kavramım değişti, istersem mutlu olabildiğimi gördüm. Yaş aldıkça herşeyin muhakkak karşılığını olduğunu gördüm. Yaş aldıkça, değersize değer vermemeyi öğrendim.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(45 üstü)
+1 yıl
Hayata bakış açısı zamanla genişler veya daralır. Kişi kendisinin farkına daha çok varır ama hayattan zevk almamaya başlar. Darbelere karşı daha güçlüdür çünkü duygular köreliyor zamanla...
Olumluluk çoğu zaman göreceli. Hissizlelmek de olumludur ki, acılara dayanıklı hale gelirsin takmamaya başlarsın. Onun dışında büyüdükçe kendini daha çok seversin, çünkü insanların gerçek yüzüyle karşılaşırsın.
Eğer sadece kendi bakış açımın olduğundan yola çıksam aldığım senden fazla olan yaş bi işe yaramamış olurdu 😊 bilip bilmediğimden değil, başkaların düşüncelerini de zaman zaman öğrenmek için biraz da vakit geçsin diye soruyorum 😊