Merhabalar.. Günlük yaşantımız da bir çok etkene bağlı olarak gerilip, bir an da kendimizi tartışmanın içerisinde bulabiliyoruz.. Peki sen bu tartışmalar esnasın da konunun uzamaması için sessiz kalıp uzaklaşan taraf mı oluyorsun, yükselip söylenen taraf mı? Keyifli günler..
Fazla gerildiysem ortamdan uzaklaşırım. Çünkü kırıcı olma noktasına doğru gidiyorumdur. Gider sakinleşirim karşı tarafta sakinleşir sonra tekrar güzel güzel tartışırım.
1
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Sakin bir şekilde tartışırım. Genelde karşı taraf buna bile yükselir, ama tartışmak demek ses yükseltmek demek değildir. Gereksiz yere sesini yükselten haksızdır, suçludur, zaten bunu bastırmak için sesini yükseltir. Yazarken çokça soru ve ünlem işareti kullanmak da aynı şekilde.
Bir tartışmaya uzak kalıyor ve susarak gidiyorsam, hiç bir şey değişmeyeceği içindir. Karşımdaki insan belirli bir kalıba inanmış ise, kendi bilir. Kendimi ifade ederek karşı tarafın yanımda durmasını isteyeceğim yaşları çoktan geçtim. Bak kapı orada, defolup gidebilirsin.. :)
Duruma, kişiye ve koşullara bağlı. Haklıysam asla susmam ama suçluluk duygum varsa da tabii ki çok konuşmam. Hele de yalanlarım varsa işin için de çok konuşmam ki açık vermeyeyim.
Karşılıklı tartışmadan asla kaçmam ama anlaşılıp dinlenildiğim sürece baktım söylediğim anlaşılmıyor dinlenilmiyor veya ses olması gerekenden fazlasına kaçıyor hemen sus pus oluyorum