Tartışma esnasın da sessiz kalıp uzaklaşan taraf mısın, söylenip yükselen taraf mı?

Merhabalar.. Günlük yaşantımız da bir çok etkene bağlı olarak gerilip, bir an da kendimizi tartışmanın içerisinde bulabiliyoruz.. Peki sen bu tartışmalar esnasın da konunun uzamaması için sessiz kalıp uzaklaşan taraf mı oluyorsun, yükselip söylenen taraf mı? Keyifli günler..

#smellsmoke
Tartışma esnasın da sessiz kalıp uzaklaşan taraf mısın, söylenip yükselen taraf mı?
Tartışma esnasın da sessiz kalıp uzaklaşan taraf mısın, söylenip yükselen taraf mı?
Cevapla