Tüm arkadaşlık ilişkilerimin berbat olması dışarıya yansıttığım görüntü ile alakalı olabilir mi?

Çok çekingen, heyecanlı, içe dönük, dış görünüş olarak ise vasatın altıyım. Bu yaşıma kadar (25) genel olarak insanlardan pek değer görmedim. Çoğu arkadaş ortamında ezilen, değer görmeyen, kırılan, kimsenin umrumda olmayan biri oldum. Bu zamana kadar hep suçu başkalarında aradım. Çünkü genel olarak arkadaşlarına düşkün biri oldum. Ama çoğunlukla karşılık görmedim. Şimdi düşünüyorum da bunun sebebi benim genel görüntüm mü sizce. Fikriniz nedir?
Tüm arkadaşlık ilişkilerimin berbat olması dışarıya yansıttığım görüntü ile alakalı olabilir mi?
Cevapla