Merhabalar 🎈 İltifatlardan hoşlanmıyorum desem yeridir. Herkesin düşüncesi farklı olabilir tabi ki bu konu da ama; iltifat bana göre yalana kıyafet giydirilmiş süslü abartı halidir. Benim gözümde bir inandırıcılığı yoktur o yuzden. Hiç bir iltifat sözü kalbimi 12’den vurmaz o yuzden. Sadece duymazdan gelirim o kadar. Doğru söylenen sözler beni kalbimden vurur. İltifat bana mübalağa geliyor..
Sayende leylanın ezgi olduğunu ezginin çok hazır cevap eğlenceli ve oldukça doğal biri olduğunu öğrendik. Tam sevdiğim tarzda iltifat bu aslında sadece içten ve anlık zekice edilen hoş sözler. Çok hoş duruyorsunuz kıymet bilin bu tip samimiyetler kolay yakalanmıyor. Ezgiyi kaçırma elinden 😂😂
İltifattan ziyade kişi faktörü, duymak istediğim insandan gelen en ufak bir iltifat bile yeterli. :) Bu arada ne kadar sıcakkanlı bir arkadaşa sahipmişsin, arkadaşlığınız daim olsun. :D
Ne mutlu size iki iyi dost vallahi imreniyorum diyaloglarınıza , rastlayınca gülümseyerek okuyorum. Her cevabı beğenmenize oldukça şaşırdım duruşunuzu az çok öğrendim. Bu arada Ezgi hn Leyya ismini nereden esinlendi acaba merak ettim.
Çok teşekkür ederiz. Keyifli bir soru olduğu için içimden geldi görüşleri artılamak 😊 Merak edip de hiç sormadım kendisine. Madem merak ettiniz, soralım o halde @LEYYA_GS nereden esinlendin nickini kuzum?
Leyya suya uzak olan yer demek. Okul yıllarında deniz aşığı biri olarak denizden uzak kalmanın verdiği huzursuzlukla düşünülmüş bir şeydi :) 8 yıl öncesi işte hangi psikolojiyle yaptım düşünün 😄
@LEYYA_GS teşekkür ederim, bencede bir derinlik söz konusu sağolun aydınlattınız. Her ikinizide beğenerek takip ediyorum bazende kıskanıyorum😊 hep böylesine keyifli olun gerçek dostlar kolay bulunmuyor.
Uykulu bir sesle söylenen "Efendim Gülüm" hala aklımda ilk günki gibi içim bi hoş oluyor. Bundan daha iyi iltifatlar duysamda bunun yerini kimse tutamaz.
Ciddi konular hariç eğlenceli konular konuşulduğunda ve o emoji kullanılmadığında mesafeli, soğuk olarak algılanıyorsun. Mecbur kullanıyoruz. Yoksa ben de çok fazla emoji kullanmayı seven biri değilimdir 😊