Erkekler arasında bir geyik vardır. Kalabalıkta asar kesersin. Tenhada pamuk şekersin. Ben bu platform dahil, sosyal medya atıp tutanların gerçekte hava cıva olduklarını düşünüyorum. Bunu şahit olduğum ve duyduklarımdan ötürü söylüyorum. Gerçek anlamda kendine güvenen insanlar bu kadar ispata gerek duymazlar.
Peki kızlar size soruyorum o zaman neden böyle erkeklere gidiyorsunuz? hem diyorsunuz ki klavye delikanlısı hem de koşarak kollarına gidiyorsunuz böyle salakların lan ben her zaman içimde nasılsam öyle oluyorum ilişkide yok abi kaybediyorum ama yook kandırıcan öyle yaranırsın, benim bir arkadaşım vardı arkadaşım bir kız ile tanıştı ya 1 hafta olmadı inanın kızla buluşmaya araba kiraladı gitti kızada benim araç demiş sonra öğrenci evi tabi ben çalışıyordum ama kaldığım yer öğrenci eviydi her neyse bu her gün birimizin ayakkabısını alıp çamaşır makinesinde yıkıyor hergün birimizin kıyafetleri pantolonu sonra gelin görün ki bu benim sahtekar arkadaşım gecede başka kızlarla konuşuyor ama bilin bakalım ne oldu lan bu kız bununla evlendi bildiğin evlendi kızada evlenmeden önce demiş ki araba bakımdaydı bende tamir görmüş araba sevmem diyip sattım demiş. İnanın kendiniz olursanız kaybedersiniz ilişkide inanın bana gerçekten kaybedersiniz benim ilişkim mi? En sevdiğim ve para biriktip aldığım bilgisayarımı satıp buluşalım diye giden benim gibi salak ise şu an terk edilmiş evde oturuyor
Bu biraz kişinin karakteriyle alakalı bir durum. Çünkü anlattıklarından o çıkıyor. Kadın da belli ki biraz saf ve kolay kanan biriymiş. Böyleleri de yok diyemem. Her çeşit insan var.
Gerçek hayatta bu kadar üretken olunabileceğini sanmıyorum. Hazır cevap başka. Klavyede yazarken düşünmek için vaktin oluyor ama birisi soru sorduğunda ya da herhangi bir sohbet üzerine hızlı cevap vermen gerekiyor. Her ne kadar gerçek hayatta da üretken olsalar da klavyede yazdıkları kadar güzel cevap veremiyor olabilirler. Çünkü zaman kısıtlı. :D
Erkekler kızı tavlayana kadar süper dilbaz olurlar , sonra iki kelimeyi bir araya getiremeyen yüzleri ile karşı karşıya kalırız. Çünkü, Adam bütün yeteneğini kandırıkcılığa harcamış kendini hiç geliştirmemiş. Bir ara öpüşme oyununa bir bakim dedim , merak işte. Neyse bir adamla denk geldik oyun icabı öpüştük 😄 sonra özelden yazmış sanki gerçek gibi övgüler felan.. Bende iki sene sonra ilk öptüğüm erkeksin artık seninim gel beni iste dedim, adamdan ses çıkmadı tabi,,🤣
Tek amacım onun bir oyunu bu kadar gerçekmiş gibi algılayıp övgüler yagdirmasina karşın mizah yapmaktı ama dedikleirmi ciddiye aldı belliki, bilirsin işte erkekler 😄
Kadınlara böyle laf atmayı rahatsız etmeyi marifet sayıyorlar ne yazık ki, sosyal medyada olmanın vermiş olduğu rahatlıktan dolayı böyle yazabiliyorlar maalesef.
Ağzım laf yapar mı bilmiyorum ama gerçekte alışık olduğum ve samimi olduğum kişiye karşı çok güzel laf üretebilirim. Yine biri çok boş yaparak sana yürümüş
Gerçekte ne olup olmadıklarını bilmiyorum ama ben ister sosyal medyada olsun ister nerede olursa olsun ağzı iyi laf yapan insanlardan uzak durmayı tercih ederim. Sevmiyorum o tip insanları sanırım gıcık oluyorum o tür tiplerden 😂
Bunun gerçekte de böyle olduğunu düşünüyorum 😂 müstakil misin dese bile daha yaratıcı olurdu. Öğrenilmiş, boş, ezber laflar. Keşke herkes içinden geldiği gibi konuşsa
Sosyal medya insanların gerçek hayattaki kişiliklerini değil, olmak istedikleri gibi davrandıkları bir ortamdır. O yüzden gerçek hayatta pek yaratıcı olduklarına inanmıyorum maalesef
Bu durumun doğru olduğu yerler elbette var. Pek çok insan dışarıda ağzını açamazken, sanal ortamlarda kaplan kesiliyor. Bu durumu en net burada görebilirsin.
Hahaha. Ortamına göre evet böyle. Tabi rol yapanın bulamadıysan. Hepsi bir cümle ile geçiyorsa uzak dur. Ama her durumda espri zeka tavan ise o gerçektir
Çoğu tabiri caizse, klavye delikanlısı. Sosyal medya günümüzde, bir çok kişinin tanınmasına vesile olur. Ama bir çok kişide, kendini olduğundan farklı yansıtır.
Gerçekte de söylüyorum ama açıkçası kendimi tutuyorum acaba kalp kırar mıyım diye ama dediğiniz gibi sosyal medya da az daha acımasız olabiliyorum yalan yok
Sosyal medyada ınternetten alıntılar alarak cumleler kurulabilir yuzyuze sohbetlerde bu anlasılabılır ya da doğaçlama giden konuşmalarda cok üretken olmamak onemlı degıl saygılı olmak onemli
Şimdi şöyle ki.. kimi yazarak güzel konuşur, ama sesli olarak konuşamaz. ben hem yazarak güzel konuşuyorum.. hem sesli olarak. buda insanları bazen gerçekten korkutuyor çünkü ben zaten korkutacak biriyim.;):)
Ruh haline bağlı olarak değişir. Neşesi yerinde olan ve okumayı seven her insan çok kaliteli espriler, iltifatlar yapabilir. Ruh hali iyiyse, dert ve stresten arınmışsa gerçek hayatta da öyledir.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Olabilir sosyal medya sonucta herkes kendini baska biri gösterebilir
Aynı performansı beklemeyin. Çoğu şey üzerine fazla düşünülmüş veya ç'alıntı oluyor. Reelde de ağzı laf yapan insanlar yok değil. Ama çoğunlukla sosyal medyadaki halinden daha farklı oluyor insanlar.