Bir arkadaş sosyal medyayı resmen efektlerle kullanıyor. Hayatı güzellik olmuş ama gerçek hayatta görseniz Suriyeli dersiniz o kadar diyorum ve öyle itici geliyor ki bana ağır efektler kullanmak.
Sizce de öyle değil mi?
Sizce de öyle değil mi?
ne bok olduğunu biliyoruz,(ÖZELLİKLE KIZLAR) allahım yani bambaşka biri oluyo. Arkadaş ortamında hatta 'Gençler şu kıza bakın ya' ordan biri çıkar 'Ya ben bu maymunu tanıyorum bak asıl fotoğrafı' bende 'hani lan bakıym' sonra 'aaabnii annı s... m bu ne bildiğin dolandırıcı lan bu sdflkgdg'
Cevap
1Cevap
Evet. Çok. Yaşlı başlı insanlar kendilerini efektlerle minik çocuk yapıyorlar
Evetttt
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?