Bir Duyu Kabiliyetinizi Kaybedecek Olsanız Hangisini Seçerdiniz?

Hola🎈
Ben dilsiz olmayı seçerdim. Diğerleri bana çok fazla zor gelirdi ama işaret diliyle anlaşabilirdim insanlarla.
Bir Duyu Kabiliyetinizi Kaybedecek Olsanız Hangisini Seçerdiniz?
Bir Duyu Kabiliyetinizi Kaybedecek Olsanız Hangisini Seçerdiniz?
Cevapla