Ah evet ya bemdeogrenmeyi merak etmistim isaret dili.. İlgimi cekiyordu ve zor gelirdi ama. ogrenirsen cok. faydali sanirim😊 Ve zevkli de oluyor sanirim isaret. dili. ile. konusmak?
Ah evet ama tabi bazi kolay olanlar var ordan baslayarak ogrenmek. zor olmamali.. tipki. konusmayi ogrenmek. gibi olmali oda?😊 Hadi beraber ogreneleim ne dersin😉😊
En İyi Cevaplar