Görme, işitme, koku, tat ve dokunma, bunlardan hangisinden vazgeçerdiniz eğer vazgeçmek zorunda kalsaydınız?



Tat. Yemeklerden tat almayayım ki fazla yemek yemem o zaman 😂😂😂
Tat olur
koku. pis ortamlarda iyi bile olur duyup iğrenmezsin
koku
Cevap
20Cevap
Abi 10 dakikadır seçmeye çalışıyorum heyecanla. Sonradan jeton düştü bunun sadece varsayım olduğu.
HİÇBİRİ
Tat ve koku sadece seçilebilecek şeyler, ben tadı seçerdim,
Bu dünyada sevdiklerimin kokusunu bilmeden yaşamak saçma olur
burun burun paso tıkanıyo zaten
Tat alma duyusundan vazgeçebilirim.
Ben kokuyu seçerdim galiba
zor soru. Yine burun olur galiba.
Ya hic birini vermem ben kararsız kaldim
Allah muhafaza etsin beni. Hepsi çok büyük nimet
Tat almaktan vazgeçerdim.
Çok zor yaa
Görme sanırım
Tat.
Koku diyorum matmazel koku 😃
koku
Veremem ki 😐
Diyelim ki mecbursun, seç birini
tat..
dil.
Tat gereksiz
koku
dilim her şeyim 😊
Koklama kesinlikle
koku
Koku.
koku veya tat
koku
Kulagin 1i
koku
gıcık mesaj acsan ne olcak
kalp en iyisi
kalp mi o 😀 dil dil
resimlere bakmadim :d direk kalp
kalp duyu organimi😀
attığı zaman sesini duyuyonuz ya yeter 😂
tamam 😏
tat.
Alllah korusun
koku.
Tat olsun bari.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar