İçimdeki negatif enerjiyi atmak için içimdeki olayları nötr hale getirmek amaçlı kendimi pozitif şeyler düşünmeye odaklıyorum. Veya tamamen umursamayıp her şey böyle devam etmeyecek geçici olarak kendimi kandırıyorum. Bir süre sonra kendi kendine içimdeki negatiflik yok olup gidiyor. Ama o negatif enerji ile yüzleşmek içinde biraz cesaretli bir insan olmak gerekebilir.