Üzerimde negatif bi enerji var ne yapmalıyım?

Ortada bir sebep de yokken, içim sıkılıyor. Depresyona girmiş gibi hissediyorum. İçimden bir şey yapmak gelmiyor. Ne yapmalıyım?
Üzerimde negatif bi enerji var ne yapmalıyım?
Cevapla