
Kokular, sessizlik, olumlama, duş gibi pratik şeyler oldukça iyi geliyor 🤌🏻


Kokular, sessizlik, olumlama, duş gibi pratik şeyler oldukça iyi geliyor 🤌🏻

Ben genel olarak kurtulamıyorum ama her zaman sevdiğim aktiviteleri ya da hobileri yapmak bana iyi geliyor mesela film dizi izlemek spor yapmak kitap okumak oyun oynamak gibi aktiviteleri severim. bunlar her zaman olmasa da bazen stresi atmada ya da kendimi iyi hissetmeme yardımcı oluyor
Hep sonraya bıraktığımız içsel temasımız şu sıralar artık biz istesek de istemesek de kapıya dayanmış durumda. Kendimizi yemek yaparak, yiyerek, kesintisiz film seyrederek, temizliğin dibine vurarak, işlerimize hiç olmadığımız kadar yoğunlaşarak veya aslında zihinde kalıp meditasyonlar yaparak oyalamaya çalıştığım bir dönemdeyim. Biz ne kadar ertelemeye çalışsak da her bir köşeden beliriveren sembolizm onu farketmemiz için herşeyi seferber ediyor. Az önce konuştuğum bir hocam ben 7-8 yıldır birşeyleri değiştirmem gerektiğini farkediyordum ama nerden başlayacağımı bilememiştim dedi. Aslında ilk tökezlediğimiz yer burası. Nereden başlamalı? Her zaman, her türlü girişim için engel olabilecek en kritik soru! Bütün öğretilerde yeni şeyleri hayatımıza almak için mutlaka birşeyleri serbest bırakmak gerekir. Hani Feng Shui de hep verilen örnek vardır ya, 1 yıldır hiç kullanmadığınız eşyalarınızı verin, yeni enerjiye yer açılsın diye. İşte hayatı da böyle düşünmek gerekir. Artık size hizmet etmeyen inançları, düşünce modellerini hayatınızdan çıkardığınızda yepyeni enerjilere, fikirlere yer açmış oluyorsunuz. Yeniye yer açmadığınız her şey zihinde kalacaktır. Ve aslında yapacalarınız zihindekilerin gerisinde kaldığında da kendimizi depresif hissetmemiz sonucunu doğuracaktır...
Teşekkürler bi'bot teşekkürler
Mesale rahmet yağdığı için yağmurda yürüyüş yapıp negatif düşüncelerden kurtuldum mis gibi toprak kokusu eşliğinde. Hep annemin dediği gibi iç sıkıntısı vs durumlarında inşirah suresi de 😊
Böyle bıyık mı yapsam ya 👀
Hee 😬
Vererem 😬
Ricalar başocukk 😬
Cevap
9Cevap
Valla şöyle gelişine sana vursam sanırım kurtulurum😬
😂😂 senin elin acır
Umarım vurduğun sırada sıyırır da yere kapaklanırsın 😂😂😂
Kendine de taş dedin ya fkdks uyanık ya
Şu emoji 👉🏻😇 bir gün dile gelecek, günahına beni ortak etmeyi bırak, diyip kafana florasını fırlatacak az kaldı 😂😂
Genelde soluk soluğa spor yaparak bu enerjimi atabiliyorum
knka işe yarıyor mu harbi ona göre spora başlayacağım da yoksa yok abi öleceğim ben
Şu sıralar sanki kurtulamıyorum lakin şunu iyi biliyorum ki, çalışmak iyi geliyor , boş durmamak iyi geliyor negatif enerjiye
Evet. Sevdiğimiz bir işle uğraşmak çok daha iyi geliyor
Genelde suyla ve evin her tarafını sirkeyle siliyorum sirke kesin çözüm bana göre
Katılıyorum
Yanımda taşıdığım bazı taşlar var ametist ve labradorit
Doğal taşları severim. Bende de var birkaç tane
Aynen çok iyi oluyor insanlarla olan bağın kesiliyor sana bağırsalar etki etmiyor hele yengeç veya balıksan
Yok ya yengeçim ama o kadar etkisini hissetmiyorum ben. Sende tam verim oluyor ise ne güzel bak
Yengeçler başkalarının sıkıntısını derdini, duygusal olarak hissediyorlar bu yüzden özgüvenleri kırılır
Taşları aldığın zaman sadece cebinde tutmuyacaksın onları temizliyeceksin onlrda kirleniyor strsten nazardan felan
Hissetsem bile çözüm düşünürüm. Yoksa karalar bağlayıp boş yere kendimi ve zamanımı boşa harcamak istemem. Her zaman başaramasam bile genellikle böyleyim
Sabunun yarısı kadar taş kullanıyom haftada bir suda yıkıyorum yarım dakka 1 dakka civarı
Yok gerçekten o durum dayanılcak bişiy değil
Bendeki taşlar absorbe olan taşlardan değil. 15-20 günde bir topraklamam yeterli. Bir başkası değdiğinde enerjisi bozulmaz yani. Benden giden enerjiler ile 15 günde bir nötrleme işlemi yapsam yeterli
Hangi taş?
Hematit taşı bilekliği
7 çakra bilekliği: Kaplan gözü, dumanlı kuvars, azurit, akik, rodonit, labrodonit, ametist, lapis lazuli. Bu taşlar misket gibi düşün, biraz daha ufak hatta. Bileklik olarak takıyorum.
Sunghit bilekliği de var.
Çok fazla o taşlar mineral ağırlığı yapar ve her taşın özelliği farklıdır birbiriyle çakışır
Şahsen kötü etkisini, enerjisini yaşamadım. Bilen biri de karşı çıkmadı ama olumsuz etkisine maruz kaldığımı hisserdersem dönüşümlü kullanırım
Hasan kocabaşın kitabını oku asıl o adam kanseri tedavi ediyor orada minerallerin fazlalığı durumumda etkilerini söylüyor
Mesela labradorit de bulunan brom fazlalığı halisilasyon görmeni sağlar, depresyon yapar ama mutlu olmanı sağlar bende kullandım çok
kitaplar okuyorum, son ses müzik dinliyorum, duş alıyorum , beni mutlu eden yiyecekler yiyorum, kafa dengi insanlarla geziyorum, uyuyorum
arkadaşım yok param yok kulaklık taksam evdekiler cırlıyor yiyecek alacak para yok kitap desen günceldekiler bitti devamında da o kadar ruhsuzum ki okuyamıyorum uyumak desen olmuyor ben napim knka
Adaçayı tütsüsü yakmak odada ve çayını yapıp icmek hem evin kotu enerjisini hem de icinizdeki kotu enerjiyi temizler. Doğada vakit gecirmek ve su ile temasta negatif enerjiyi atar.
Negatif enerjiyi ben biriktiriyorum çevre etkisi yok o yüzden küçük şarkılarla ya da meditasyon uzaklasabiliyorum
İyice bir cingar çıkarıp ağladığım çıldırdığım zaman yani içimi iyice boşalttığım zaman tüm negatif enerjilerimden arınıyorum
Her akşam bahçemde 20-30 dk çıplak ayak ile çapa yapıyorum
Spor onuda su sıralar yapamadığım için hep sıkıntılıyım
Duş alırken tüm kötülüklerden arındığımı düşünüp güzel birkaç şarkı dinlemek bana çok iyi geliyor
Hiçbir şeyle kurtulamıyorum şahsen. Sonra ver panik atak elini olleyyy...
mağazaya gidip alısveris yaparak :D veya acıyorum müziğimi ediyorum dansımı benden mutlusu yok
Kurtulmuyorum öyle duruyor
Dua ile.
Kurtulmuyorum
Napsam kurtulamıyorum ki🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Kendime has arınma yöntemlerim var
Bir yerden çıkıyor 😄
Odamda vakit geçirerek
Sigara duş uyku sırasıyla
Yürüyüş yapmak az da olsa iyi geliyor.
La havle vela kuvvete deyip geçiyorum.
En güzellerinden
Eyvallah
dizi izlemek rahatlıyorum izleyince
Kurtulamıyorm işte geldigim nokta bu
Meditasyon
Dua
Pozitif düşünerek.
dua ile
Gazdır o gaz 😂😂
Kurtulamiyorum ki
Ağlayarak sanırım
Yoga yaparak
çalışmak ve herşeyden uzaklaşmak
Kurtulamiyorum
hayvan besleme/sevme
Müzik dinleyerek
Kufrederek
Meditasyon
Kurtulamıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?