Çektiğim ruhsal acılar yüzünden herkesi kendimden soğuttum. Ne yapacağım?

İç dünyamda bilmediğim bir acı çekiyorum. Artık herkesi kendimden bıktırdım. Varoluşsal sancılar mi? Travmalar mi bilmiyorum ama artık içten içe acı çekmekten bıktım. Mutlu olmak istiyorum. Psikiyatriye ve psikologa gittim hala gidiyorum ilaç kullanıyorum ama yetmedi. Napacagim? Hala bir mutlu bir mutsuzum...
Çektiğim ruhsal acılar yüzünden herkesi kendimden soğuttum. Ne yapacağım?
Cevapla