Kendinizi kötü hissettiğinizde neler yapıyorsunuz?

Bazen geçmişe dalıp gitmeler, pişmanlıklar, iç çekişler, anlamsız bi özlem bazen gelecek kaygısı, kurulan hayaller bazense yaşanılan andan duyulan hüzün.. neden hep farklı ama o his hep aynı.. böyle hissettiğinizde siz neler yapıyorsunuz? Ben şu an kendimi kötü hissediyorum da azıcık desteğinize ihtiyacım var 🥺👉🏻👈🏻
Kendinizi kötü hissettiğinizde neler yapıyorsunuz?
Cevapla