Kendinizi kötü hissettiğinizde ne yapıyorsunuz?

Düşünüyorum, ağlıyorum, bir şeyler yiyorum, ağlamamı durdurmaya çalışıyorum... Son zamanlarda bu döngüye sıkıştım niyeyse. Sanki ne için çabalasam, yine elimde patlayacakmış gibi hissettiriyor hayat. Çok doluyum ama boşaltamayacak kadar da yorgunum.

Kendinizi kötü hissettiğinizde ne yapıyorsunuz?
Cevapla