Kendimi kötü hissettiğimde genelde sigara içer şarkı dinleyerek düşünürüm. Ve ya kullandığım uygulama üzerinden sanal arkadaşlarımla şarkı dueti yapar ve dertlerimizi anlatırız bir birimize çok yardımcı oluyor. Bazı zamanlar ise içime kapanırım herkesten soyutlanırım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
19Cevap
Ben sürekli kötü hissediyorum zaten alıştım
Kendimi kötü hissettiğimde genelde sigara içer şarkı dinleyerek düşünürüm. Ve ya kullandığım uygulama üzerinden sanal arkadaşlarımla şarkı dueti yapar ve dertlerimizi anlatırız bir birimize çok yardımcı oluyor. Bazı zamanlar ise içime kapanırım herkesten soyutlanırım.
Allah'a sığınırım ♥️
Oturur tek başıma rakımı içer kafamı dinlerim. Bi nevi anestezi
Daha kötü şeyler düşünüp ya onlar olsaydı ihtimalini düşünüp iyi hissediyorum
Güneşi görmek, denizi görmek, ormanı görmek... Kısacası doğada var olmak.
58 YAŞINDA EVLİ 3 ÇOCUK BABADIR BU ADAM... herkes bilsin bunu... BURADA KALİTELİ İNSAN ROLLERİ İLE HERKESİ KANDIRIYOR BİLİN BUNU...
YAPTIĞIN TEK ŞEY BU İŞTE ANCA ŞİKAYET EDERSİN SİSTEME... DELİKANLI GİBİ KARŞIMA ÇIKIP SÖYLEYEMİYORSUN HERSEYİ... KORKAKSIN VE Ş@REFSİZSİN...
58 YAŞINDA EVLİ 3 ÇOCUK BABADIR BU ADAM... herkes bilsin bunu... BURADA KALİTELİ İNSAN ROLLERİ İLE HERKESİ KANDIRIYOR BİLİN BUNU...📌📌📌📌
öyle hissetmeye devam ediyorum alisiliyo
Oturup kendimi sıkıyorum
Yürüş yaparım, yalnız kalırım ya da uyurum.
Ölü gibi kıpırdamadan tavana bakıyorum
Oyun oynuyorum veya spora gidiyorum
Nutella yiyorum.
Uyumaya çalışıyorum genelde
Uyuyorum
Ağlıyorum
Şarkı dinlerim spotify'da
Uyku.
Sanırım geziyorum
Şarkı dinliyorum.
Yürüyorum
İnner Smili g
Müzik dinlerim
Kulaklik takip yürüyüş yapar hayallere dalarim
Küfür ediyorum
Araçla geziyorum
Spor
Geçmesini bekliyorum
Yürüyüş
Hiçbir şey
Hic bir sey
Ağlıyorum