Konuşmayı unuttum ya da unutacağım, tavsiyeleriniz neler?

Şu dönemde ne sosyalleşme kaldı ne de sohbet. Konuşmaya konuşmaya konuşmayı unutur hale geldim ve kelime dağarcığımın çok küçüldüğünü hissediyorum, iki lafı bir araya getirirken zorlanıyorum. Tavsiyeler?
Konuşmayı unuttum ya da unutacağım, tavsiyeleriniz neler?
Cevapla