- Bu kişiler için öldürme veya yıldırma eylemi, ahlaki bir kuralı ihlal etme değil, alışılagelmiş bir kuralın ihlalidir. Mantıksal olarak yaptığının farkında olmasına rağmen, duygusal olarak işlediği suçun etkisini üzerinde hissetmezler.
- Utanma ve üzülme duyguları yoktur. Başkalarının üzüntülerini anlamayabilirler ancak başkalarının mutluluklarını anlayabilirler.
- Şehvete aç, doyumsuz ve gerilimlidirler.
- Normal insanlarda olan korku, kızgınlık, mutluluk, iğrenme, şaşkınlık ve üzüntü gibi tipik duyguları yaşamazlar.
- Korku ve üzüntü yaşamazlar.
- Korku ve üzüntüyü yaşamadıkları gibi, başka kişilerin yaşadıkları korku/üzüntü gibi duygularla da empati kuramazlar. Birini öldürdükten sonra aynı gece mışıl mışıl uyuyabilirler. Ancak karşısındaki kişinin duygusunu anlamasalar da akıllarından geçeni kolaylıkla anlarlar.
- Pişmanlık duygusundan yoksundurlar. Zarar verdikleri insanlara karşı suçluluk duymazlar.
peki siz böyle birinin dünya gelmesine izin verir misiniz?
Bu insanların psikopatlıkları daha çok çevre yüzünden psikokültürel etkiyle çıkıyor diye düşünüyorum. Özellikle aile çok etkili. Geni olan bir çocukla geni olmayan bir çocuk düşünelim. Geni olmayan çevre etkisiyle daha psikopat biri olabilir. Ben geni olan çocuğunda eğitilebileceğini ancak daha zor olduğunu düşünüyorum. Ve bu psikopat geniyle doğmanın mutlaka avantajları vardır diye düşünüyorum. Mesela belki daha zeki bir insan olabilir.
psikopat genleri ve dahilik genleri çok benzermiş zaten. eğitimle belki bir yere kadar ama bu insanların düşünce tarzı bizden çok farklı sen ona bütün sevgini ilgini verebilirsin ama o bunu asla anlamayacak çünkü bu duyguları hiç hissetmemiş, hissetmediği şeyleri anlaması mümkün değil ve maalesef bu yüzden empati duyguları yok bunun getirisi olarak merhamet duygularından da yoksunlar. annelerini babalarını ailelerini öldürebilirler ve bundan asla suçluluk duymazlar. eğitim bunun ne kadar önüne geçebilir bilmiyorum ama zeki oldukları doğru duygulardan tamamen yoksun ve mantığın yönettiği bir akla sahipler akıllı olmasalar saçma olurdu ama bu akıllarını insanlığın iyiliği için değil insanları öldürmek için kullanıyorlar...
Psikokültürel etkiyle bir çok özelliğin kazanılabileceğini düşünüyorum. Uzun süre maruz kalınan psikolojik etkiler Beyinde mutlaka etki yaratır. Geni olmadığı için beyninde sevgi duygusunun yeterince gelişmediğini varsayımsal düşünce olarak düşünüyorum. Bence içinde mutlaka iyi duygular vardır. Sadece bunu uzun zamanda içine kazandırmak gerekir diye düşünüyorum.
İnsanlar pek bilmiyor ancak bir insan psikokültürel etkiyle içindeki eşcinsel duyguları ortaya çıkartabilir. Bu konuda bazı psikolojik bilginler hem fikirdir. Bu süre yıllar sürebilir.
Aynı şekilde bu kişilerde sırf geni yüzünden böyle olmadığı gibi psikokültürel etkiyle bu özelliklerini bastırabilirler diye düşünüyorum.
Ve öte yandan genlerin etki ettiği özelliklerin aslında çeşitli mantıksal varsayımlar olduğunu düşünüyorum.
Erkeklerden En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Çocuğunuz psikopat genine sahip olarak doğacağını ve bir çok insanı öldüreceğini bilseniz yine de doğmasına izin verir misiniz?