Sizce genetik geçişli bir hastalığın varken dünyaya çocuk getirmek çocuğuna kötülük yapmak mı olur?

Yoksa üremek ve ebeveynliği tatmak her insanın hakkı mi?

Sizce genetik geçişli bir hastalığın varken dünyaya çocuk getirmek çocuğuna kötülük yapmak mı olur?
Cevapla