Okumaktan ve düşünmekten, analiz etmekten bazen başım ağrıyor, sizce yanlış mı yapıyorum?

Çok okuyorum çok dinliyorum çok izliyorum çok araştırıyorum çok analiz ediyorum çok muhakeme ediyorum çok düşünüyorum... Bu sebeple bazen başım ağrıyor. Çok düşünmek beyni yorar mı veya bir zarar verir mi? Bunun cevabını burada aramak komik, gidip bi makale bulabilirim evet ama yine de fikirler değerlidir. Ne düşünüyorsunuz? Tavsiyeleriniz neler?
Okumaktan ve düşünmekten, analiz etmekten bazen başım ağrıyor, sizce yanlış mı yapıyorum?
Cevapla