Bir insanın kendine yapabileceği en büyük kötülük nedir?

🙄🙄
🙄🙄
Aslında olmadığı biri gibi davranmaya çalışmaktır.
Çoğu acılar, mutsuzluklar bundan kaynaklanıyor.
Hayatını iyi yönde değiştirebilecek bir şeyi yapmamaktır.
Tembelliği iyi bir şey sanıp, "ben çok tembelim ya" tadındaki cümlelerle sevimli olduğunu sanıp hayatı kaçırmaktır, tek yaptığı.
En kötü yanıda hayatı kaçırdığını, artık her şey için çok geç denilen zaman diliminde fark etmektir.
Bir insanın kendine yapabileceği en büyük kötülük nedir?
Cevapla