Sadece bazı kişilere özel olduğunu düşündüğün hitap şekillerin var mı? Mesela erkekler, herkese 'kadınım, aşkım, hayatım' diyebilirmiş, ama 'hatunum' demezmiş. Ben söyleyenin yalancısıyım. Senin de böyle sadece bazı kişilere özel hitapların var mı? Sadece şu kişiye şunu derim gibi...
Sadece bazı kişilere özel olduğunu düşündüğün hitap şekillerin var mı?
sadece özel kelimeler var özel birisine karşı söylediğim onlar bende saklı :)) netice itibarıyla herkese aynı şekilde hitap etmek imkansız gibi geliyor bana.. hatunum kadınım kelimesi de bu bağlamda özel her kadına söylenmez
Benim için özel kelimeler ; Birtanem, Gülüm ve seninde söylediğin gibi ''Hatunum'' kelimesini kullanmam. Benim için bazı kelimeler bazı insanlarla birlikte gider ve bir insana o kelimeyi söylediysem onu başkasına kullanamam midem kaldırmaz.
"Kadınım" demek benim için başlı başına özeldir. Her ilişkide karşımdaki insana söylenecek söz de değildir hoş.. Onun dışında kullandığım bir cümle yok ona buna..
Merhaba, Her değer verdiğim, sevdiğim insana farklı hitap etme şekillerim vardır. Hatta bu konuda biraz yaratıcı olduğum söylenebilir. Sevdiğim her insanın bendeki yerinin farklı olması gibi, onlara hitap ettiğim kelimeler de farklılaşır. Birine kullandığım hitap şeklini bir başkasına kullanmam. Saçma belki, ama bu konuda çok seçici ve dikkatliyimdir :)
Böyle sıfatları tüketmekten hoşlanmıyorum. Kullanmıyorum da. Hitap tan öte, davranış çok daha önemli bana kalırsa... Kimi zaman bir bakış, ruhuna bir dokunuş... Duygular, çok daha değerli, özlemek gibi, değer verebilmek gibi... Ve o hitap, o kelime, yaşanılanlar ile hak edilmeli. Yoksa ne anlamı kalır ki...