Kişilik & Karakter Doğum ayına göre yaptığın en iyi şey neymiş? SabriiAbiii Takip Et Xper 7 Yaş: 25 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 20 Yapay Zekaya Sor Bana trollemek diyo.. Ben kim trol kim ya ne kadar alakasız. Benim gibi ciddi bir insana Doğum ayına göre yaptığın en iyi şey neymiş? Cevapla Doğum Soruları En İyi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
LEYYA_GS Takip Et FenomenMaster Yaş: 34 +1 yıl Yemek yapmak 🙄 En kötü olduğum alandır halbuki. 0 0 Yorumla
eekremabiii Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Doğum ayıma göre laf sokmak ama konu sen olunca minnoş bir kediyim abi 1 1 Yorumla SabriiAbiii +1 yıl Seni yieeeerrimm öppeceğim Yorumla
NedenSoruyorsunEge Takip Et Xper 5 Yaş: 31 , eic 55% +1 yıl Tıkınmak. O kadar yemek yiyen biri olsam bu kadar zayıf olmazdım herhalde 0 0 Yorumla
UmiTLee Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Şarkı söylemek aslında evet doğru ama birinin duymasından utanirim hep. 0 0 Yorumla
Sirocider Takip Et FenomenGuru Yaş: 25 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,8b cevap paylaştı. Şarkı söylemek 1 0 Yorumla
Rascoln36 Takip Et Master Yaş: 27 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 26,4b cevap paylaştı. Araç sürmekmiş 1 4 Yorumla SabriiAbiii +1 yıl Senin sanatını biliyoz biz kankaa jdjxjdk Yorumla Rascoln36 +1 yıl Duruşumuz sanat aslanım asdfhj Yorumla SabriiAbiii +1 yıl Heh işte bahsettiğimde buydu bilader jcısocnckfk Yorumla Rascoln36 +1 yıl Eyvallah bacanak Yorumla
dudunmubeni Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Laf sokmakmış heç alakası bilem yok :d 0 0 Yorumla
yagmuuradam Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 33% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 660 cevap paylaştı. Bana da trollemek diyor, ne alaka :) 0 0 Yorumla
мєтιѕ_-_ Takip Et Guru Yaş: 25 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,5b cevap paylaştı. Şarkı söylemek. 1 0 Yorumla
uomoitaliano Takip Et Master Yaş: 29 , eic 61% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,9b cevap paylaştı. şarkı söylemekmiş 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Yemek yapmak 🙄
En kötü olduğum alandır halbuki.
Doğum ayıma göre laf sokmak ama konu sen olunca minnoş bir kediyim abi
Seni yieeeerrimm öppeceğim
Tıkınmak. O kadar yemek yiyen biri olsam bu kadar zayıf olmazdım herhalde
Şarkı söylemek aslında evet doğru ama birinin duymasından utanirim hep.
Şarkı söylemek
Ders çalışmakmış alakam yoktur
Araç sürmekmiş
Senin sanatını biliyoz biz kankaa jdjxjdk
Duruşumuz sanat aslanım asdfhj
Heh işte bahsettiğimde buydu bilader jcısocnckfk
Eyvallah bacanak
Laf sokmakmış heç alakası bilem yok :d
Bana da trollemek diyor, ne alaka :)
Şarkı söylemek.
Fotograf cekinmek
şarkı söylemekmiş
Kavga etmeeek😎