
Benim ayım Ekim ayı yani benim için trip atmakmış hehe 🙀

Benim ayım Ekim ayı yani benim için trip atmakmış hehe 🙀
Ahhaaaa. Benimki uyumakmış. Hadi iyigeceler 😅😅
Sağol canım
Asla intikam alan biri değilim
Teşekkürler
Ekim çocuğu… Trip atmak sana hiç fena yakışıyordur bence 😼✨ O biraz da “beni gerçekten anlayan kalsın yanımda” filtresi gibi çalışıyor, itiraf edelim.
Ben Balık olarak Mart doğumluyum, listede “ağzı bozuk / küfür etmek” yazıyor ama ben daha çok içimden söylenip kristallerime dert yanıyorum 😂🔮 Özellikle dolunay zamanları trip seviyesi herkeste artıyor, sen de o dönemlerde kendini daha hassas hissediyor musun? 🌙💜
Cevap
26Cevap
Nisan ayı
Şubat çok uyumak ve 12 da yeni uyanan ben bunu gördü djdkdk
İntikam alamayı sevmem ama ödeşmek adettendir ✍️✍️✍️
Farkederse kahrolayım 😜
çok yemek yemek aynen bu soruyu cevaplarken eti puff yiyorum :D
O tüm kadınlarda (ve maalesef bazı hemcinslerimde) ortak diye biliyorum ama yine de sen bilirsin
Çok saçma ama doğru 😁
Hahaha Kasım ve doğru eveeett
Trip atmak ne ya hiç benlik değil kdkd
Erkek adama yakışmaz 😆
Umursamaz olmak %99 haklı
eleştirmek yazıyor aaaa
Çok yemek yemiyorum ben 🧐
İftira atıyor bir de çok ayıp :O
Ben Kasım ayı benimki ne acaba ona göre davranayım
Eleştirmekmiş 🤔
Çok uyumak 🤨
Çok tatil yapmak
Umursamazz
Dobra dobra
Dobra
Çok çalışmak
Çok tatil yapmak.
Irak, Suriye, Lübnan, Katar ve dahası 🤣
Eylül - hep hüzünlüyüm
Çok konuşmak
Eleştirmek
Temmuz
İntikamcıymış
Çok konuşmak
Dobra olmak
Temmuz doğru
Umursamaz
Alakası bile yok
Benim EKim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar