Bazen bir şeyler yanlıştır, insan ismini bile koyamaz bu yanlışların.. Bazen ne olduğu ortama ait hisseder kendini kişi ne de hayatındaki insanlara.. Bazen şehir şehir kaçmak ister bu yanlıştan bazen insan insan.. Peki siz yanlış bir hayatın parçası olmayı mı tercih ettiniz, yalnız olmayı mı? Neden?Doğruda takılı kalan, sen de gel.. :)
Yanlış yapanlardan mısınız yalnız olanlardan mı? Peki neden?
Yanlışa dalmadım hiç. Her zaman mantığıma uymayan şey yanlıştır hem inanç bütünlüğüm sebebiyle hem mantık çerçevesinde yanlış olan şey bana uygun değil. Zaten yanlışin adını koyamaz insan bazen demişsiniz ama bu doğru bir ifade değil. Çünkü her zaman iki yol vardır, birşey ya yanlıştır ya doğru, ya iyi ya kötü. Herkes tercihini kendi belirler çoğunlukla...
Aslında o yanlışın adını koyamaz cümlesinde vurgulamak istediğim hani böyle birilerinden mutlaka duymuşsunuzdur, kendini bir yere bir şeylere ait hissetmeyen insanları. Kimi mesleğine ait hissetmez, kimi hayatındaki insana, kimi şehre, ne bileyim hep bir şeyler vardır eksik olan. Her tebessümü yarım bırakan bir şeyler. Ama adını koyamaz ya insanlar onu kastettim. Yoksa tabii ki haklısınız iyi ya da kötü, doğru ya da yanlış herkesin kendine özgü bir kalıbı vardır..
Ben her ikisinden de tattım. Hem çok yanlış yaptım, hem de çok yalnız kaldım. Ama bu yaşıma kadar kendimle övündüğüm bir şey varsa o da kimseye yaranmak için hiçbir şey yapmadım. Ben doğru insanım demiyorum elbette, benim de kendi içimde yaptığım yanlışlarla yüzleştiğim çok oldu. Bunlar zaman zaman beni korkuttu, bazen ufkumu açtı. Çoğu zamansa, doğruları yaptığım için yalnız kaldım çünkü devir öyle yanlış insanların devriydi ki doğruların adının bile anılması yasaklanmış gibiydi..
Kişilik & Karakter konusunda 19,5b cevap paylaştı.
Yalnız kalmanın verdiği korku ile çok fazla yanlış yaptım. Sonra yalnız kalmanın yanlış yapmaktan daha doğru olduğunu gördüm. Şimdi ne yanlış yapıyorum, nede yalnız kalıyorum. Yalnız kalmamak için hayatımdan ödün vermekten vazgeçtim.