Yanlış yapanlardan mısınız yalnız olanlardan mı? Peki neden?

Bazen bir şeyler yanlıştır, insan ismini bile koyamaz bu yanlışların..
Bazen ne olduğu ortama ait hisseder kendini kişi ne de hayatındaki insanlara..
Bazen şehir şehir kaçmak ister bu yanlıştan bazen insan insan..
Peki siz yanlış bir hayatın parçası olmayı mı tercih ettiniz, yalnız olmayı mı? Neden?
Doğruda takılı kalan, sen de gel.. :)
Doğruda takılı kalan, sen de gel.. :)
Yanlış yapanlardan mısınız yalnız olanlardan mı? Peki neden?
Cevapla