Yahu soruyu okuyorum bana 1 dakika geçerken bir bakmışım 1 saat geçmiş. Bazende tam zıttı oluyor ben soruyla oyalanırken saatlerimi harcadım sanarken sadece 2 dkkimi falan vermiş oluyorum.
Evet olmaz mı? Maalesef o bir dakikanın saatler gibi geldiği zamanlar hep kötü anlardan ibaret. Keşke hayatımda saatlerin 1 dakika gibi geçtiği anlar çoğunlukta olsaydı.