Bir tartışma sırasında haksız tarafın siz olduğunuzu fark ettiğinizde özür dileyip konuyu kapatır mısınız?
Yoksa, gurur yapıp tartışmayı mı uzatırsınız?
Yoksa, gurur yapıp tartışmayı mı uzatırsınız?
Kimse mükemmel dört dörtlük değildir. İnsanlar hata da yapabilir. Önemli olan o hatayı kabul etmektir, ve ona göre davranmaktır. Özür dilemek erdemliktir bence. Eğer hatalıysam, haksız çıkarsam bir konuda ya da olayda özürümü dilerim ona göre davranırım. Herşeyde tabiki özür dileyen biri değilim. Eğer konu haksız çıktığım bişeyse gurur yapmam.
Karşımdaki benim için değerli olduğunda da haklı haksız gözetmem, gurur yapmam. Haksız isem özür dilemek ve düzeltmek, haklı isem çözmek için adım atarım. Değer verdiğim biri değil ise sadece haksız bir konumda isem adım atarım.
Tabii ki özür dilerim. Sonuçta erdemli bir insanın gerektiği zaman özür dilemesi lazım. Ego ikili ilişkilerde hiç bir zaman bir şey kazandırmıyor. 🤷🏻♀️
Haksız olduğum durumlarda gurur yapmam özür dilerim direk büyüklük bende kalsın diye kdkkdks
Cevap
6Cevap
Özür dilerim diledim de bişiy götürmez özür dilemek sizden, ama kibirlenip özür dilemezseniz çok şey gider...👒
Hiç gurur yapamam beceremiyorum da zaten. Haklı olsam da özür dileyip konuyu kapatmak en güzeli. Gurur yapmaya da üşenirim, haklı çıkmaya çalışmaya da, konuyu uzatmaya da.
Haksiz çıktığım olaya bağlı
Sohbete geçen bir konuysa tamam haklisini pek demem desemde kendimide hak veririm
Eğer gerçekten haksızsam tabiki özür dilerim. Özür dileyince ne büyürüm ne küçülürüm. Hiçbir şey kaybetmem.
Hakliysamda haksizsamda ozur diler konuyu kapatirim.
Herkes kabullenirim der ama asıl mesele haksız olduğunu idrak edebilmekte
Haksızken hala daha üste çıkmaya çalışmak gurur değil aptallıktır
Anında dilemem, konuyu uzatıp daha sonra 2.3 gun gecince falan abi sen haklıydın diyip özür dilerim
Kendime karşı da olsa objektif biriyim Haksızsam özür dilerim. Hatayı kabul etmeyi bilmek de bunun için pişmanlık duyup özür dilemek de erdemdir.
Kabullerinim ve özür dilerim ama gercekten hatalı olmam lazım
Özür dilerim hakszsam
Bilemem özürde dileyeblrmmm gurur da yapablrmm
Kabullenip özür dilerim.
Özür dilerim hiç uğraşmaya gerek yok
Özür dilemek bı erdemdir
çok rahat özür dilerm. bu da bir erdemdir.
Haksızsam özür dilerim uzamasının bir mantığı yok
kişilerin kim olduguna bagli
Haksızsam özür dilerim
Özür dilerim.
%90 gurur
Haksizsam dilerim
Özür dilerim.
Özür dilerim
Özür dilerim.
karşımdakine bağlı
Dilerim
Özür diliyorum.
Ozur dilerim
özür dilerim
Özür dilemem.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?