Haksız çıktığınızda kabullenip özür diler misiniz, yoksa gurur mu yaparsınız?

Bir tartışma sırasında haksız tarafın siz olduğunuzu fark ettiğinizde özür dileyip konuyu kapatır mısınız?
Yoksa, gurur yapıp tartışmayı mı uzatırsınız?
Haksız çıktığınızda kabullenip özür diler misiniz, yoksa gurur mu yaparsınız?
Cevapla