
Özür dilemenin erdem olduğunu unuttuğumuz anlar oluyor mudur hayatımızda?

Özür dilemenin erdem olduğunu unuttuğumuz anlar oluyor mudur hayatımızda?
Hatalı olup gurur yapıyorsam orada bir kişilik sorunu vardır. Ego çatışması. Benim kişiliğime uygun olmadığına göre hata yapıyorsam mutlaka özür dilerim.
Cevap
5Cevap
Ben hatalıysam özür dilerim her azman.. gurur haklıyken yaparım..
Hayır, hatalıysam özür dilerim.. Değilsem de asla adım atmam..
Hatalıysam özür dilerim, gurur meselesi yapmam. Ama kimseye de aşırı iyi davranamam, sonra simariyorlar. Herkese insancıl davranırım.
Bazen bunu yapıyorum mesele özür dilemek değilde onun adım atmasını bekliyorum yoksa duygularımı ifade edebilirim
Eski arkadaşlıklarımda yalnız kalmamak için gururumu hiçe sayıyordum çok pişmanım şimdi hicbiri yok zaten
Dilan polat ne alaka ayrica 😂
Yani durduk yere gurur yapmam ama haksızsam özür dilerim kaybedecek bişey yok
Muhakkak dilerim, çok yüce bir duygu sahi, gurur hiç kalır.
Değer verdiğim bir insan ise hayır her türlü özür dilerim
özür dilemek erdem değil gerekliliktir özür dilemeyen af diler moruk
Hatam olmasa bile hep özür dileyen taraf ben oluyorum nedense sksksk
Hatalıysam özür dilemekten gocunmam ve aynı hatayı yapmamaya çalışırım
Hatalıysam özür dilerim hatalıysam gurur yapmama gerek yok
Hatalıysam özür dilerim lakin olaya kendi açımdan bakarak hatalı veya hatasız diye değil 3. Bir göz olarak ilişkime bakar ve kim hatalı ise onun özür dilemesi gerekir.
Ben yapmışsam vardır bildirim, dilemem
Hatalıysam özür dilerim
Hayır. Hatalıysam özür dilerim.
Gerektiğinde özür dileyebiliyorum
Hayır hatalıysam özür dilerim
Gurur yapmam hatalıysam özür dilerim
Çok büyütülecek şeyler değil
Hatalıysam özür dilerim.
Özür dilemem gerekiyorsa dilerim
Bazı durumlarda gururum baskın gelebilir
hatam varsa özrümü dilerim
Yooo ozur dilerim
Hatalıysam hatamı kabul ederim.
Dilerim
Haksızsam özür dilerim. Değilsem dilemem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?