Lütfen bana kötü davranmayın anlayışınıza ihtiyacım var lütfen önyargılı davranmayın. Benim bir erkekle özel bir hatam oldu ilk defaydı ve çok pişmanım lütfen aşağılamayın psikolojik anlamda çok kötü bir durumdayım. Cidden aşırı pişmanım intihar düşünceleri geçiyor aklımdan şu an. Benim panikledim mi saçmalama davranışlarım var, çok kötü şeyler yapıp söyleyebiliyorum panik olunca.
Ve ben em-besil g-erizekalı olarak bu günahımı hiç olmayacak insanlara söyledim, yani dedikodumu yapabilme potansiyeli olan insanlara ama bunu ben şu an farkettim yani işin dedikodu kısmını hiç düşünmeden davrandım, hesaplamadan düşünmeden yapıyorum bütün davranışlarımı.
Hep kadınlara anlattım, dert yanmak, içimden atabilmek için hep hemcinsime içimi döktüm ve kime söylediysem hepsi bana soğuk davrandılar, whatsapptan veya dm'den bir şey yazınca görüldü atıp cevap vermiyorlar. Dün yine bir kıza anlattım ve içimi bir endişe sardı. Eskiden komşumuzdu bu kız yıllar önce uzak bir ilçeye taşındılar, annesi de biraz dedikoducu birisiydi yani bizim aileyle uğraşabilme ihtimali olan birisiydi azıcık. Ve kız bana soğuk davranmaya başladı, onun fotoğraflarını beğenip yorum yazdım geri cevap yazmadı, ben bir şey paylaştım beğenmedi. Eskiden ne paylaşsam beğenirdi. İçim yanıyor nasıl verdim böyle önemli bir sırrı gaflete düştüm. Bu verdiğim sır aileme kadar ulaşır mı veya mahalleye yayılır mı? Beni benim sırrımla vurabilir mi? İleride sevgilim veya kocam olursa yahut bir şey başarıp çok büyük işler yaptığımda kıskanıp bana karşı kullanır mı? Kendi sırrımın esiri oldum ne yapmalıyım atasözleri okudum bütün gün? İçim oynuyor kalbim küt küt atıyor korkudan. Allah katında işlediğim günahı anlatmanın affı var mı? Ben bilmiyordum günahların anlatılmaması gerektiğini, bilseydim anlatır mıydım hiç. Ve nasıl olgunlaşabilirim, nasıl aklı başında biri olurum? Herkes nasıl davranması gerektiğini biliyor ben çok ap-talım.
Ve ben em-besil g-erizekalı olarak bu günahımı hiç olmayacak insanlara söyledim, yani dedikodumu yapabilme potansiyeli olan insanlara ama bunu ben şu an farkettim yani işin dedikodu kısmını hiç düşünmeden davrandım, hesaplamadan düşünmeden yapıyorum bütün davranışlarımı.
Hep kadınlara anlattım, dert yanmak, içimden atabilmek için hep hemcinsime içimi döktüm ve kime söylediysem hepsi bana soğuk davrandılar, whatsapptan veya dm'den bir şey yazınca görüldü atıp cevap vermiyorlar. Dün yine bir kıza anlattım ve içimi bir endişe sardı. Eskiden komşumuzdu bu kız yıllar önce uzak bir ilçeye taşındılar, annesi de biraz dedikoducu birisiydi yani bizim aileyle uğraşabilme ihtimali olan birisiydi azıcık. Ve kız bana soğuk davranmaya başladı, onun fotoğraflarını beğenip yorum yazdım geri cevap yazmadı, ben bir şey paylaştım beğenmedi. Eskiden ne paylaşsam beğenirdi. İçim yanıyor nasıl verdim böyle önemli bir sırrı gaflete düştüm. Bu verdiğim sır aileme kadar ulaşır mı veya mahalleye yayılır mı? Beni benim sırrımla vurabilir mi? İleride sevgilim veya kocam olursa yahut bir şey başarıp çok büyük işler yaptığımda kıskanıp bana karşı kullanır mı? Kendi sırrımın esiri oldum ne yapmalıyım atasözleri okudum bütün gün? İçim oynuyor kalbim küt küt atıyor korkudan. Allah katında işlediğim günahı anlatmanın affı var mı? Ben bilmiyordum günahların anlatılmaması gerektiğini, bilseydim anlatır mıydım hiç. Ve nasıl olgunlaşabilirim, nasıl aklı başında biri olurum? Herkes nasıl davranması gerektiğini biliyor ben çok ap-talım.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar