Gizli de olsa birilerine anlatmak istiyorum çok yük var üstümde?

Ben üni 1deyken bir asistanla tanışmıştım 5 yaş vardı aramızda ben 18dim o 23. Başlarda çok abi gibi davrandı yardımcı oldu vs o sıra memlekette de sevgilim vardı biliyordu. Sevgilin rahatsız olmazsa bana gel seni sınava çalıştırayım demişti ben de tamam dedim. Başta gerçekten güzelce yemek yedik ders çalıştık geç olunca ben artık eve döneyim dedim dönme dedi. O gece beni çok çekici bulduğunu sevgilim olduğu için kendini geri çektiğini itiraf etti ve biz o gece yattık. Ondan sonraki 1 sene boyunca asistanımla sık sık birlikte olduk haftalarfa kendime evime dönmemişliğim vardır belki de. Ta ki o almanyaya yerleşene kadar. Okuldaki amacı zaten almanyaya köprü olmasıydı ve başardı gitti bir daha görmedim. Sevgilimle de devam ediyoruz hiçbir şeyden haberi yok bana yakın olmak için İstanbul'a taşındı ilişkimiz çok yolunda onu çok seviyorum. Aradan 3 sene geçti ve ben kendimi sıkışmış hissediyorum ona hiçbir şeyden bahsedemediğim için. Öyle büyük bir vicdan azabı içindeyim ki. Kimseye anlatmadım sadece asistan ve ben biliyoruz içime dert olduğu için öyle gizli üye olarak yazayım dedim.

Gizli de olsa birilerine anlatmak istiyorum çok yük var üstümde?
Cevapla