Bunalmış hissettiğiniz zamanlarda neler yaparsınız arkadaşlarınızla mı görüşürsünüz kalabalık ortamlara mı girersiniz yoksa yalnız kalmayı mı tercih edersiniz?
Güncellemeler
+1 yıl
Ben genelde uyuyorum onun dışında gökyüzünü izliyorum uzun süre ve modumu yükseltcek sevdiğim taz şarkılar, videolar dinliyorum. 🌸
Aynı düşüncedeyim. Çoğu insan görüyorum üzgünken arabesk dinliyorlar anlamıyorum daha beter olur insan. Arkadaşlarıma da çok sormuşumdur demişimdir ama tercih meselesi işte. Ama benim yanımda açtırmamaya çalışıyorum modum düşükken.
Anladım kuzum olabilir tabi öyle çok var çevremde. Ben hüzünlü müzik dinlemeden ağlıyorum sanırım o yüzden gerek duymuyorum direk hareketliye geçip modumu yükseltiyorum.☺️🌸
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Kitap okurum ya da boş boş bir yere bakarım saatlerce
Kitaba odaklanabiliyorsan iyiymiş. ben odaklanamam o an okuduğumun çoğunu anlamam 🙄
Benim de anladığım söylenemez zaten
Arabayla dolaşırım, duş alırım, sigara içerim, müzik dinlerim oyalanip kafamı dağıtmaya çalışırım.
Ne tarz müzik. Arabesk mi hareketli mi?
Hareketli dinlerim arabesk dinlersem tribe girerim😂
Aynı düşüncedeyim. Çoğu insan görüyorum üzgünken arabesk dinliyorlar anlamıyorum daha beter olur insan. Arkadaşlarıma da çok sormuşumdur demişimdir ama tercih meselesi işte. Ama benim yanımda açtırmamaya çalışıyorum modum düşükken.
Yürüyüş yaparım veya müzik dinlerim
Ne tarz müzik eğlenceli mi hüzünlü mü?
Tabi ki hüzünlü müzikler dinleyip birazcık ağlarım 😅😅
Daha da beter etme kendini kuzu. Arkadaşlarıma da diyorum aç hareketli şarkılar da modumuz yerine gelsin 😄
Ama ağlamak da rahatlatır yani ağlamak iyi o konuda katılıyorum sana 🌸
Ağlamadan hareketli müziklerin moduna geçemiyorum canısı.😊 İnsan içindekilerini başka türlü dışarı atamıyor
Anladım kuzum olabilir tabi öyle çok var çevremde. Ben hüzünlü müzik dinlemeden ağlıyorum sanırım o yüzden gerek duymuyorum direk hareketliye geçip modumu yükseltiyorum.☺️🌸
Hiç ağlamaman dileğiyle🥰🥰
Hepimiz inşallah 😇🥰
kitap okuyorum veya müzik dinlerim
Uyurum
Ben de, çok iyi geliyor.
Aynen 💘
Sahile inerim evdeysem yeğenimle zaman geçiririm
Yalniz kalmayı tercih ediyorum
Uyurum
Seni düşünürüm
Sebep?
Can sıkıntısı işte
Boş bir düşünce.
Sen boş musun
Beni tanımadığın için senin benle ilgili bir düşüncen olamaz yani başka bir düşünce olur içinde ben olmayan o da boş bir düşünce olmuş oluyor.