Bu sıır nasıl? Sız okudugunuzda ne anlam cıkartırsınız?

Kendısı bunu facebookuna paylastı pazar gunu.
''Niye bu şarkıyı duyunca ağlamaklı olurum niye gözlerim dolar boğazım tıkanır böyle? Aklıma hep sıcak bir el gelir alnımda ve cocukluğumu hatırlarım birde... İçimde eski bir sızı başlar derinden... kuytu bahcelerde uzak yaz akşamları... ''

Bende bunu gorup dınledım sıırın devamı var ama ılk yazdıgım satırlarda bunu yazmıstı vıdeonun altına.
https://www.youtube.com/watch?v=j7l9hCGEu8w

SIIR
Bir şarkı vardır bilirsiniz Küçükken baş ucumda bana ninni söyleyen Sabahları uyanınca beni okşayan seven bir insandan söz eder.''Niye bu şarkıyı duyunca ağlamaklı olurum niye gözlerim dolar boğazım tıkanır böyle? Aklıma hep sıcak bir el gelir alnımda ve cocukluğumu hatırlarım birde... İçimde eski bir sızı başlar derinden... kuytu bahcelerde uzak yaz akşamları... Durguna uğuz ve ateş böcekleri alnımda annemin elleri Sisler arasında annemi görürüm bir hasret sarar kalbimi sıcak bir sevgi yumuşacık. içim aydınlanır bu sevgiyle koşarım o sislere doğru koşarım anneme o şarkı susar birden bir hayal bir hatıra bile kalmaz Annemden. Nedendir ağlamaklı oluşum gözlerimin doluşu neden Birde ben yaşamayı sevgiyi yitirmiş adam yapayalnız aramızda.

Sozlerınden ne anlam cıkartırsnızz?
Bu sıır nasıl? Sız okudugunuzda ne anlam cıkartırsınız?
Cevapla